رازهای ناگفته در مورد نحوه آرایش با رنگ های گرم

تاريخ : 4 اسفند

رازهای ناگفته در مورد نحوه آرایش با رنگ های گرم

رازهای ناگفته در مورد نحوه آرایش با رنگ های گرم, پورتال خبری فرهنگی گهر

از کفش پاشنه بلند و درست کردن  موی فانتزی و ناخن های بلند و مانیکور شده  که بگذریم؛ خانم ها برای اینکه گرم  دیده شوند فقط   یک چیز لازم دارند: آرایش گرم. هرچند به نظر می رسد که آرایش گرم برای هر خانمی برازنده است ولی بیشتر با تن پوست گرم  هماهنگ است. خانم هایی که تن پوست سردی دارند، برخی رنگ های گرم ممکن است با صورتشان جور در نیاید

گرم یا سرد؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که تن پوست تان گرم است یا سرد، ساده ترین راه این است که دست تان را مشت کنید و به قسمت داخلی مچ دست تان نگاه کنید. اگر رگ های دست تان سبز است – و آبی نیست – به این معنی است که تن پوست تان گرم است. اگر ترکیبی از رنگ های سبز و آبی را می بینید، ممکن است تن پوست تان خنثی باشد.

رنگ های گرم

رنگ های گرم در آرایش بسیار شبیه لباس هستند، رنگ های طلایی، برنز، گلبهی، سبز سدری و قهوه ای به عنوان تن رنگ گرم در نظر گرفته می شوند. اما به خاطر داشته باشید که رنگ ها می توانند هم گرم باشند و هم سرد. برای مثال بنفش روشن رنگ سردی به نظر می رسد، در حالی که بنفش تیره گرم به نظر می رسد.

دودی گرم

بهترین راه برای داشتن یک آرایش گرم، آرایش دودی چشم است. با استفاده از برس، یک سایه قهوه ای ملایم را با یک حرکت رفت و برگشت، روی سراسر پلک تان بکشید. سپس زیر ابرو هایتان و در گوشه داخلی چشم هایتان یک سایه کرم یا گلبهی رنگ بزنید. برای دودی کردن، گوشه خارجی چشم تان را سایه ای به رنگ سبز سدری یا قهوه ای تیره تر بزنید.

الهه سبز

برای اینکه چشم هایتان کمی ساده تر به نظر برسد، از یک سایه تیره تک رنگ مثل سبز تیره، روی پلک تان استفاده کنید. همچنین برای اینکه چشم طبیعی تری داشته باشید، در کنار آن از یک خط چشم سبز سدری – یک خط چشم مدادی را امتحان کنید تا آرایش تان کمی دودی تر شود – و کمی ریمل قهوه ای استفاده کنید.

گلبهی کامل

یک سبک آرایش گرم تنها به سایه های تیره چشم و رژ لب محدود نمی شود. برای اینکه آرایش روشن تری داشته باشید، رژ لب و رژ گونه گلبهی بزنید. این سبک را می توانید با رژ گونه صورتی ترکیب کنید. برای لب هایتان هم یک رنگ خالص و مرطوب را انتخاب کنید تا همه چیز را روشن و تازه نگه دارید.

برنز رنگ

می خواهید سبک آرایش تابستانی تان را در تمام طول سال حفظ کنید؟ برنز کردن گونه ها یا لب ها ساده ترین راه برای این کار است. یک پودر برنز را بردارید و آن را روی پیشانی، بینی و گونه هایتان بزنید تا ویژگی های صورت تان را برجسته و مشخص کنید و با این کار ظاهری درخشان برای خودتان درست کنید.

زیبایی طبیعی

با وجود همه کارهایی که در این زمینه انجام می شود، هر خانمی می خواهد آرایشش طبیعی به نظر برسد و چیزهایی انتخاب می کند که ظاهرش را ساده و طبیعی نشان دهد. به صورت تان مرطوب کننده رنگی بزنید و سپس با برس کمی پودر برنز روی گونه هایتان بزنید. کار را با زدن سایه چشم و کمی خط چشم و ریمل قهوه ای تمام کنید.

رنگ های هم خانواده

به نظر می رسد آرایش گرم، یک معامله “همه چیز یا هیچ چیز” است. بنابراین فقط از یک خانواده از رنگ ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که نباید برای بیشتر قسمت های آرایش تان از رنگ های گرم و سپس برای رژ لب تان از یک رنگ سرد استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي