دیدار ایران – بوسنی کمترین فروش بلیط را داشته

در فاصله 74 روز مانده تا شروع رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که در جدیدترین مرحله فروش بلیت‌های این تورنمنت معتبر تنها بلیت 7 بازی از 64 بازی جام جهانی برای فروش باقی مانده است.

دیدار ایران – بوسنی کمترین فروش بلیط را داشته

در فاصله 4 روز مانده به پایان این مرحله از فروش بلیت‌های جام جهانی 2014 بیش از 2.5 میلیون بلیت به فروش رسیده است. فیفا اعلام کرد جام جهانی برزیل از لحاظ تقاضای خرید بلیت موفق‌ترین تورتمنت تمامی ادوار تاریخ این رقابت‌ها بوده است.
بیشتر بلیت‌های جام جهانی در همان مرحله اول فروش در تاریخ 12 مارس 2014 (21 اسفند 92) به فروش رسیده ولی در حال حاضر بلیت‌های 7 بازی از مرحله گروهی فروش خیلی خوبی نداشته‌اند و علاقمندان این فرصت را دارند تا در مرحله بعدی فروش که در تاریخ 15 آوریل 2014 (26 فروردین) شروع می‌شود اقدام به خرید بلیت این مسابقات کنند.
بلیت یکی از این بازی‌ها که هنوز خوب فروش نرفته دیدار ایران- بوسنی‌و‌هزرگوین از گروه F است که قرار است در تاریخ 25 ژوئن 2014 (4 تیر93) در شهر سالوادور برگزار شود. تیم ملی کشورمان در گروه F به ترتیب با نیجریه، آرژانتین و بوسنی مصاف خواهد کرد.
6 بازی دیگری که بلیت آنها هم فروش کمی داشته، عبارتند از: یونان- ساحل عاج، نیجریه- بوسنی، روسیه- کره‌جنوبی، اروگوئه- کاستاریکا، کره‌جنوبی- الجزایر و هندوراس- سوئیس.

منبعک ورزش 3
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه