دل با XPS 11، بازار اولترابوک‌های باریک هیبریدی را هدف قرار داده است

دل با ارائه محصول هیبریدی خود که به لپ‌تاپ یا تبلت تبدیل می‌شد به بازار محصولات تبدیل شدنی وارد شد، بازاری که در سال ۲۰۱۳ رونق خوبی را تجربه نمود. در ادامه همان مسیر، این شرکت شب گذشته با ارائه محصول دو حالته‌ی خود با نام Dell XPS 11 بار دیگر سعی نمود تا کاربران علاقمند به ابزارهای هیبریدی را جذب کند.

امروز دل، باریک‌ترین، سبک‌ترین و جمع‌و‌جورترین اولترابوک هیبریدی جهان را  معرفی کرد. این کمپانی محصول مورد نظر را با وزنی در حدود ۱.۱۲۵ کیلوگرم، ضخامتی بین ۱۱ تا ۱۵ میلی‌متر و با استفاده از لولای قابل چرخش به‌منظور تبدل شدن به تبلت، وارد بازار کرده است.

XPS 11 با بهره‌گیری از سیستم eeColor، قادر به نمایش رنگ‌ها بصورت واقعی و طبیعی است. این ویژگی قادر است رنگ‌ها را در حالت‌ها مختلفی از قبیل محیط‌های پرنور و کم‌نور بصورت واقعی به نمایش بگذارد. همچنین این اولترابوک به‌همراه بدنه‌ای آلومینیومی عرضه شده است که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در طول روز و در فعالیت‌های مختلف کرده است.

دل با XPS 11، بازار اولترابوک‌های باریک هیبریدی را هدف قرار داده است, پورتال خبری فرهنگی گهر

صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ توسط محافظی از جنس گوریلا‌گلس محافظت می‌شود تا این صفحه را از آسیب‌هایی که در زمان استفاده از آن به‌صورت تبلت وارد می‌شود، حفاظت کند. این اولترا بوک در ادامه ی ارائه‌ی نوت‌بوک‌های XPS وارد فاز تولید شده است. می‌توان توانایی این اولترابوک را به آتش زیر خاکستر تعبیر کرد چراکه قدرت را از نوت‌بوک‌های XPS به ارث برده است.

رزولوشن صفحه نمایش ۱۱ اینچی XPS 11 برابر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش که از نوع IPS LCD است تا زاویه ۱۸۰ درجه می‌چرخد تا از اولترابوک به تبلت تبدیل شود.

XPS 11 یکی از سه نوت‌بوکی است که توسط دل در کنفرانس معرفی محصولات این کمپانی معرفی شده است، دو مدل دیگرXPS 15 و XPS 13 هستند. XPS 15 از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد و می‌توان دیسک‌های حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی را برای آن سفارش داد. همچنین این نوت‌بوک از تکنولوژی Intel Rapid استفاده می‌کند و می‌توان در آن از حافظه‌های ۳۲ گیگابایتی mSATA SSD یا ۵۱۲ گیگابایتی SSD در کنار دیسک سخت اصلی استفاده کرد. XPS 13 نیز تا حدی شبیه به مدل ۱۱ اینچی است اما قابلیت تبدیل شدن به تبلت را ندارد. در این مدل نیز از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل استفاده شده است.

 

 منبع: زومیت
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي