دفاعیات احسان علیخانی از خود در مورد موسسه ثامن الحجج

در چند روز اخیر ماجرای وام های میلیاردی احسان علیخانی و مهران مدیری از موسسه منحل شده ای ثامن الحجج در فضای مجازی بسیار داغ بود تا اینکه با نظر صدا و سیما احسان علیخانی در برنامه حالا خورشید حاضر و توضیحاتی برای شفاف سازی ارائه داد.

در ادامه دفاعیات احسان علیخانی از خود در مورد موسسه ثامن الحجج را می خوانید

دفاعیات احسان علیخانی از خود در مورد موسسه ثامن الحجج

احسان علیخانی در برنامه حالا خورشید درباره اتهاماتی که روزنامه شرق به وی وارد کرده بود افزود: ما همواره برای مردم کار می کنیم اما عده ای حاضر نیستند حتی اندکی تامل کنند، سال هاست در تلویزیون برنامه سازی می کنم و فکر نمی کردم روزی برای پاسخ به چنین سوء تفاهمی پا به برنامه ای بگذارم .

تهیه کننده و مجری ماه عسل ادامه داد: از سال 91 در کوچه ،خیابان و هرکجا که راه می رفتیم تابلوی ثامن الحجج را می دیدیم این موسسه 500 شعبه داشت و من هم مثل بقیه مردم فکر می کردم درست کار می کند این موسسه به تلویزیون پیشنهاد برنامه مشارکتی داد و سازمان صدا و سیما پس از گرفتن استعلام به ما نامه زد که می توانید با این موسسه کار کنید پس از این اتفاق ما شش برنامه با ثامن الحجج به عنوان اسپانسر کار کردیم و سه میلیارد تومان برای مجموع این شش برنامه که هر کدام هزینه های تولید زیادی دارد و افراد زیادی در آن کار می کنند دریافت کردیم در سال 94 به ما گفتند که دیگر با این موسسه کار نکنید و ما هم کار نکردیم .

احسان علیخانی گفت: من به عنوان برنامه ساز وقتی تبلیغاتی را از یک موسسه مالی در جاهای مختلف می بینم اعتماد می کنم،­ نمی توانم با دیدن این بیلبوردها از وزارت اطلاعات ، اقتصاد یا غیره استعلام کنم من هم یک شهروند عادی هستم.

وی افزود: من از روزنامه شرق که این مطلب را منتشر کرد گله ای ندارم ای کاش همه مطالبات واقعی مردم را منتشر کنند و نام افرادی را که تخلف کرده اند کامل­ و رسا عنوان کنند، اما با عنوان شدن نام مخفف من برداشت مردم چه می شود، ما سال ها جلوی مردم حرف زدیم ، قد کشیدیم و ذره ذره سرمایه اجتماعی جمع کردیم.

وی گفت: من تا به حال حتی هزار تومان هم وامی از صندوق محل و غیره نگرفته ام، در سازمان هم کارشناس مالی زیادی وجود دارد و تمام مسایل را بررسی می کند ، من برای پولی که دریافت کرده ام و هزینه هایی که داشته ام نامه دارم.

وی در پایان گفت: سازمان صدا­ وسیما مشکل بودجه دارد وبسیاری از برنامه ها از جمله حالا خورشید،­ 2018 ، خندوانه­ و بسیاری از سریال های پرمخاطب اسپانسر دارند، برای رفع این مشکل از دولت یا دیگر نهادهای مربوط می خواهند­ قانونی بگذارند زیرا صدا­ و سیما نمی تواند هزینه برنامه ها را تامین کند از تلویزیون و مراجع قضایی هم خواهش می کنم که به این مسئله رسیدگی کنند تاهمه مردم حس کنند که در معرض یک جهان شیشه ای زندگی می کنیم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه