دستگیری مائده هژبری و ماجرای اعترافات او

مائده هژبری کیست

مائده هژبری جزء معدود کاربران پر کار در اینستاگرام است و فعالیت اصلی او تهیه کلیپ هایی در زمینه رقص با آهنگ ها و روش های گوناگون برای مخاطبین می باشد. این دختر 17 ساله با همین عنوان دستگیر شد.

دستگیری مائده هژبری و ماجرای اعترافات او

در اینستاگرام تب و تاب بازداشت مائده هژبری بازتاب های زیادی پیدا کرده است. گفته می شود که او بازداشت شده است و در پیج اینستاگرام او پستی با محتوای « این صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانهمسدود گردید » منتشر شده است.

علت دستگیری مائده هژبری

علت بازداشت مائده هژبری انتشار کلیپ های رقص بوده است و توسط پلیس فتا دستگیر شدند و به قید وثیقه آزاد شدند. سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا بعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

علاوه بر مائده هژبری ،الناز قاسمی، شاداب شکیب ، کامی یوسفی و بارش از جمله افرادی هستند که با صد‌ها هزار دنبال کننده، صفحه خود را از دست داده اند و تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها پاک شده است.

مائده هژبری در مصاحبه خود علت این کار خود را فقط سرگرمی عنوان کرده و با گروه و یا کسانی دیگری همکاری نکرده و قصدم فریب و یا ترویج بی بند و باری نبوده است و فقط افرای از من خوششان آمده بود و من هم با آهنگ های مختلف می رقصیدم. این کار را ابتدا برای سرگرمی چهار سال پیش انجام دادم اما بعد از مدتی متوجه شدم آمار فالوورهایم بالا می رود.

بیوگرافی مائده هژبری ۱۷ ساله

مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران و ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک می باشد که مدتی است در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کند.

عکس مائده هژبری رقاص اینستاگرام

مائده هژبری چند سالی است که در رشته ژیمناستیک فعالیت دارد و بعد از مدتی به ورزش پارکور روی آورد و به این رشته علاقه مند شد. پارکور را تحت نظر مربیان مجرب آموزش دید و فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه