درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم

تاريخ : 28 فروردین

زندگی نیوز: درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم/ يكي نشان لياقت داشت، ديگري قويترين مرد جهان بود!
بهداد سليمي و كوروش باقري در برنامه تلويزيوني حاضر شدند تا درباره اتفاق هاي اخير وزنه برداري صحبت كنند كه اين موضوع به درگيري لفظي سرمربي تيم ملي و قويترين مرد جهان منجر شد.

درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

در همين لحظه اي كه اين خبر منتشر مي‌شود، سرمربي تيم ملي وزنه برداري و قويترين مرد جهان، رودروي هم قرار گرفتند و به بدترين شكل ممكن نسبت به هم انتقاد كردند.

در شرايطي كه مدتي است فضاي وزنه برداري متشنج شده و رابطه خوبي بين سرمربي تيم ملي و ملي پوشان المپيكي وجود ندارد، برنامه تلويزيوني وقت اضافه، از كوروش باقري و بهداد سليمي دعوت كرد تا به اين مسائل پرداخته شود كه اين برنامه با توجه به دعوايي كه بين سرمربي تيم ملي كه بعد از المپيك نشان ليقات دريافت كرد و همچنين قويترين مرد جهان راه افتاد، به بدترين شكل ممكن به پايان رسيد.
در اين برنامه بهداد سليمي با ادبيات نامناسبي سرمربي تيم ملي را مخاطب قرار داد ، آنهم در شرايطي كه كوروش باقري هم بسيار عصباني شد و نسبت به انتقادها پاسخ داد.
اين برنامه در حالي شكل گرفت كه به نظر مي رسد رسانه ملي، در اين رابطه عملكرد خوبي نداشت، چون نه تنها به حل موضوع كمكي نشد بلكه اتفاق هاي دروني تيم ملي وزنه برداري كشور، در شرايط نامناسبي پيش چشم مردم قرار گرفت. اين برنامه به بيشتر شدن اختلاف ها كمك كرد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي