درخواست محمدرضا گلزار از مردم در مورد فاجعه منا

در پی فاجعه منا، محمدرضا گلزار بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشورمان از مردم و طرفدارانش درخواستی کرده است. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

درخواست محمدرضا گلزار از مردم در مورد فاجعه منا, پورتال خبری فرهنگی گهر

گلزار با انتشار نوشته‌ی کوتاهی از مردم خواست تا دست رد به پست‌های طنزی بزنند که پیرمون فاجعه‌ی منا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌ می‌شوند.

در مراسم حج امسال و بر اثر حادثه‌ای که در منا رخ داد، عده‌ی زیادی از هموطنانمان جان خودشان را از دست دادند. پس از این اتفاق دردناک مانند بسیاری از وقایع تلخ گذشته افرادی اقدام به انتشار پست‌های طنز در این رابطه کردند.
گلزار بازیگر سینما شب گذشته با انتشار پستی به انتشار این مطالب واکنش نشان داد و از مردم خواست با مرگ این عزیزان شوخی نکنند.

این بازیگر جان باختن تعداد زیادی از حجاج ایرانی را تسلیت گفته و با اشاره به موج ساخت پست‌های طنز پس از هر اتفاق تلخی نوشته: «حتما از فردا موج جدیدی از پست‌های طنز، شبکه‌های اجتماعی رو پر می‌کنه برای تمسخر حاجی‌ها و حج، غافل ازاین‌که با این پست‌ها داغ دل هموطن‌هایی که عزیز از دست دادن رو تازه می‌کنیم، بیاییم کاری که با اون دوتا نوجوان کردیم رو با این خانواده‌های داغ دیده نکنیم. الان فرصت جک و شوخی با مرگ این عزیزان نیست. این یه بار رو دست رد بزنید به اینجور پست‌ها و باهاشون همدردی کنیم. یا علی بگیم و همت کنیم (یا علی مدد) .ممنون»

پیش از این نیز پس از ماجرای تعرض به دو نوجوان ایرانی در فردوگاه جده، موجی از مطالب طنز با این موضوع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي