دانلود برنامه prisma برای اندروید

نرم افزارهای جدیدی ویژه ویرایش عکس منتشر می شود که یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آنها برنامه prisma می باشد

دانلود برنامه prisma برای اندروید

Prisma یک نرم افزار حرفه ای و محبوب برای عکاسی می باشد که توسط استودیو Prisma labs, inc برای گوشی های آیفون و آیپد بصورت کاملا رایگان عرضه شده و همکنون در مارکت اپ استور با امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ قرار گرفته است و با سرعتی بسیار بالا از زمان طراحی این برنامه جز بهترین اپلیکیشن های عکاسی رد بین کاربران قرار گرفته شده است! اگر شما هم به دنبال تبدیل عکس های خود به نقاشی هستید نرم افزار پریسما به روشی جدید و خیره کننده ای می تواند تصاویر را به نقاشی تبدیل کند!

نرم افزار اندروید Prisma به راحتی قادر به تغییر تصاویر شما به صورت آثار هنری و نقاشی با استفاده از سبک هنرمندان معروف از جمله مانک, پیکاسو و همچنین تزئینات معروف جهان و الگوها می باشد! اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید باید به اطلاع برسانیم که تمامی نرم افزارهای ویرایش عکس بصورت نقاشی قدرت ویرایش حرفه ای تصاویر را نداشته و فقط چند فیلتر ضعیف برای تغییر تصاویر در خود دارند ولی به کمک این اپلیکیشن حرفه ای و قدرتمند می توانید یک اثر هنری بسیار زیبا طراحی کنید!

این نرم افزار خارق العاده با استفاده از شبکه های عصبی و هوش مصنوعی کمک می کند تا شما لحظات به یاد ماندنی و بسیار زیبا را داشته باشید و بتوانید این لحظات را به گونه ای خاص و متفاوت ثبت نمایید پس به شما عزیزان توصیه میکنیم که به هیچ عنوان این برنامه قدرتمند را از دست ندهید! نکته‌ی جالب این است که پریسما با اضافه کردن فیلترهایی ساده کار نمی‌کند بلکه با تحلیل اطلاعات عکس، سبک مناسبی برای آن عکس پیدا می‌کند و عکس را به آن سبک در می‌آورد.

ویژگی ها :

* مجهز به محیط کاربری بسیار ساده و عناصر حرفه ای

* قابلیت ویرایش تصویر بصورت آثار هنری و نقاشی

* چندین فیلتر بسیار حرفه ای و قدرتمند برای تغییر تصاویر

* استفاده از سبک های هنرمندان معروف از جمله پیکاسو

* تغییر دادن تصویر بصورت تزئینات معروف جهان و الگوها

* قابلیت ترکیبی منحصر به فرد شبکه های هوش مصنوعی

دانلود برنامه prisma برای اندروید با فرمت apk

توجه: این نسخه ی بتا برنامه prisma برای اندروید می باشد و در حال حاضر در مرحله تست هست  و روی همه گوشیهای اندرویدی جواب نمیدهد!  طی یک هفته آینده نسخه نهایی منتشر خواهد شد

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه