دانشگاه آزاد در جزيره ابوموسي

رييس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 900 ناظر برای نظارت بر نقل و انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی اعزام خواهند شد، از بررسی ایجاد واحد دانشگاهی در جزیره ابوموسی خبر داد.
دانشگاه آزاد در جزيره ابوموسي

 فرهاد دانشجو در شصت و پنجمين اجلاس شوراي مركزي دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ستون‌های فرهنگی و ارزش‌ها باید مشخص باشند و برای آنها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد، فعالیت در حوزه فرهنگی را یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد عنوان کرد.

وي گفت:بهینه‌سازی بومی و گزینش دانشجو نيز در اين زمينه از اهميت زيادي برخوردار است، چراكه این موضوع دغدغه بسیاری از خانواده‌ها و دانشجویان در دانشگاه آزاد است و باید توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیگيری شود.

دانشجو در ادامه تصریح کرد: تسهیل در انتقال دانشجو به محل زندگی پدر و مادر یا همسران، باید در اولویت قرار گیرد و من یقین دارم اگر این کار به درستی صورت گیرد، وضعیت دانشگاه‌های مبدا و مقصد بهبود چشمگیری خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد، تسهیل در روند انتقال دانشجویان را منوط به دقت در اجرای آیین نامه‌ها دانست و گفت: 800 تا 900 نفر را در قالب افراد مختلف به واحدهای مختلف دانشگاه اعزام می‌کنم تا تخلفات صورت گرفته در این راستا را بررسی کنند

 

گردآوری: گروه خبر گــهــر

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه