داعش اینگونه دست قطع می‌کند/ عکس

تاريخ : 10 اسفند

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به “داعش” که در مناطق تحت سیطره خود قوانین اجباری و خاص درنظر گرفته است دست یک جوان سوری را به اتهام سرقت قطع کرد.

در تصاویر منتشر شده از سوی پایگاه رسمی این گروه افراطی جمعیت زیادی در یکی از میادین استان حلب جمع شده‌اند و دستهای «زکریا» درحالی که چشمانش بسته شده بر روی یک میز چوبی قرار داده شده است.

داعش اینگونه دست قطع می‌کند/ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

اجرا کننده حد نیز ساطور بزرگی در دست گرفته و پس از قرائت حکم توسط یک تکفیری دست‌ این جوان سوری را از مچ به پایین قطع می‌کند.

حکم حد این جوان درحالی صورت گرفته که هفته گذشته گروه تروریستی داعش که دختر و پسری را در شهر رقه به اتهام فحشا بازداشت کرده بود، در اقدامی فریبنده در صدد سنگسار آنها بود، اما با گرفتن رشوه از اجرای این حکم صرف‌نظر کرد.

خاطرنشان می‌شود که تروریست‌های داعش که در سوریه به صراحت زیر چتر فتوای ننگین مبلغان تکفیری موسوم به “جهاد نکاح”، مرتکب فحشا می‌شوند، اینک برای فریب مردم، از تلاش برای اجرای حد در حق دیگران سخن به میان می‌آورند و در عین حال با گرفتن رشوه رسوایی دیگری را در کارنامه مملو از جرم و جنایت خود ثبت می‌کنند.

داعش اینگونه دست قطع می‌کند/ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

گروه‌های ترویستی در حال جنگ با مردم و ارتش سوریه از جمله داعش و النصره که اینک مدعی اجرای حدود شرعی هستند، در ۳۵ ماه گذشته جنایت‌های فراوانی در حق مردم سوریه روا داشته اند که سربریدن، مثله کردن، اعدام‌های دست جمعی و… قسمتی از این جنایت هاست؛ جنایاتی که سردمداران عربی و غربی برنامه‌ریز و طراح آن هستند.

منبع: آبنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي