خواننده ایرانی در مسابقه O Ses با آهنگ فارسی همه را حیرت زده کرد+ صوت

تاريخ : 7 آبان

صادق آزمند خواننده جوان ایرانی با یک آهنگ تلفیقی فوق العاده زیبا در مسابقه o ses ترکیه شرکت و تماشاگران و داوران را حیرت زده کرد

خواننده ایرانی در مسابقه O Ses با آهنگ فارسی همه را حیرت زده کرد+ صوت, پورتال خبری فرهنگی گهر

«او سس ترکیه» یک مسابقه آواز خوانی است که در ترکیه برگزار می شود. این برنامه نسخه‌ای محلی از برنامه صدای هلند بوده و از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ در ترکیه پخش شده است. تا به حال شرکت کنندگان ایرانی زیادی در این برنامه شرکت کرده‌اند. این مسابقه در پنج مرحله و با داوری ۴ نفر برگزار می شود. اعضای گروه داوری در مرحله اول پشت به Stage قرار می گیرند و شرکت کننده ها برنامه خود را اجرا کرده و در صورتی که هر یک از داوران صدای شرکت کننده را بپسندند، با فشار دادن دکمه ای که برای صندلی های آنها در نظر گرفته شده به سمت صحنه برمی گردد و اعلام می نماید که مایل به ادامه مسابقه در گروه خود با شرکت کننده حاضر در صحنه است. در صورتی که ۲ یا چند داور برای یک شرکت کننده بازگردد، شرکت کننده به دلخواه خود ادامه مسابقه را با یکی از اعضای هیئت ژوری را انتخاب کرده و به راه خود ادامه می‌دهد.
اجرای متفاوت صادق آزمند که با تشویق حاضرین همراه شده بود، مورد توجه هر ۴ داور این برنامه قرار گرفت. این هنرمند یک آهنگ تلفیقی ایرانی به زبان فارسی اجرا کرد.

دانلـود آهنـگ صادق آزمند در مسابقه O SES ترکیه

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي