خلاصه نوشتاری حضور بهاره رهنما در دورهمی

تاريخ : 14 تیر

خلاصه نوشتاری حضور بهاره رهنما در دورهمی را در ادامه می خوانید

خلاصه نوشتاری حضور بهاره رهنما در دورهمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه دورهمی با موضوع مسئولیت پذیری به خصوص در نسل جدید از شبکه نسیم پخش شد.

در برنامه دیشب «دورهمی»،‌ مهران مدیری با موضوع مسئولیت پذیری استند آپ کمدی خود را اجرا کرد و بخش نمایش این برنامه هم بعد استند آپ کمدی به اجرا رفت.

بعد از بخش نمایش مهران مدیری به روی صحنه آمد و مهمان برنامه را با صفاتی چون همه فن حریف، شلوغ، بیش فعال با کودک درون عجیب و غریب معرفی کرد.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون با معرفی متفاوت مهران مدیری وارد صحنه شد.

اولین سوال مهران مدیری از بهاره رهنما این بود که چرا آنقدر شلوغ هستی؟ و رهنما در پاسخ به این سوال مدیری گفت: انرژی زیادی دارم، به هرحال خداوند هرکدام از بنده هایش را  با کیفیت انرژی متفاوتی خلق کرده. من هم کمی پر انرژی تر هستم. حتی گاهی نمی دانم چطور این انرژی را تخلیه کنم اما انرژی‌ام را بیهوده صرف نمی‌کنم؛ بلکه برایش برنامه‌ریزی دارم. اما در کل خوشحالی مردم این انرژی را مضاعف و من را خوشحال‌تر می کند.

مدیری از رهنما پرسید که چرا همه جا حضور داری همه را دیوانه کردی؟ او در جواب مدیری بیان کرد: چقدر خوشحالم از اینکه کسی مثل شما را دیوانه کردم اما دور از شوخی، کار اصلی من بازیگری و نویسندگی است. نوشتن در فضای مجازی و وبلاگ نویسی هم انجام می‌دهم؛ چراکه این کارها هم دور از نویسندگی نیست. همچنین جهان به سمت چند وجهی بودن در حال حرکت است و همه بازیگران دنیا هم در کار تبلیغات و خیریه فعالیت بسیاری می‌کنند. من هم به عنوان بازیگر این کارها را انجام می دهم.

رهنما تصریح کرد : وقتی حالم خوب نباشد در فضای مجازی نمی روم اما وقتی خوب هستم، به سراغ فضای مجازی می روم.

مدیری درباره یک دوره افسردگی او پرسید.

وی اظهار داشت: زمانی که در «خدای کشتار» بازی می کردم، مدتی افسردگی گرفتم و همه وقت گریه می کردم زیرا درگیر فکر و خیال گذشته بودم.

رهنما افزود: اکنون تدریس می‌کنم و با شاگردانم در حال تمرین هستیم که در حال زندگی کنیم و درگیر گذشته و نگران آینده نباشیم.

مدیری به رهنما گفت: چرا خودت را با وودی آلن مقایسه کردی؟ او عنوان کرد: وودی آلن می گوید وقتی تئاتر کار می‌کنم، داستان می‌نویسم. من هم همینطور. وقتی تئاتر کار می‌کنم قلمم برای نوشتن می جوشد اما وقتی کار تصویر میکنم، از این فضای نوشتن دور می شوم.

وی در پاسخ به اینکه نویسندگی بهتر است یا بازیگری گفت: نویسندگی با بازیگری متفاوت است. حتی کسانی که کتاب من را خوانده‌اند، باور نمی‌کنند که من به عنوان بازیگر چنین قلمی داشته باشم البته من در نویسندگی تازه کارم.

رهنما درباره اینکه حد وسط ندارد؛ یعنی مردم یا دوستش دارند یا نه، گفت: به نظرم همه آدم های جذاب دنیا این خاصیت را دارند. می‌خواهید خودم را با هیچکاک مقایسه کنم؛ چون او هم حد وسط نداشت.

وی با اشاره به اینکه پر تلاش است، تصریح کرد: سعی می‌کنم در کارم مسئولیت پذیر باشم اما نمی‌دانم چرا نسل کنونی آنقدر بی مسئولیت است. البته این امر به فراخور مسائل اجتماعی شکل می گیرد.

رهنما در پاسخ به اینکه در طول زندگی نقاب دارد یا نه، بیان کرد: همه ی آدمها در طول روز مجبور هستند نقاب داشته باشند.

وی ادامه داد: مهربان و آرام هستم اما اگر کسی سر به سرم بگذارد، به قول معروف دیگر سیم اراک وصل می شود.

رهنما سخت ترین لحظه زندگی اش را فوت یکی از دوستانش خواند و شادترین لحظه زندگی اش را تولد پریا دخترش عنوان کرد.

وی با اشاره به ترس از فضای بسته خاطره‌ای از تونل توحید گفت: از آنجا که من از فضای بسته می‌ترسم، یک بار مسیرم به تونل توحید خورد و از ابتدا تا انتهای تونل از ترس ذکر و صلوات می‌فرستادم.

رهنما بهترین کار تلویزیونی خودش را «مرد هزار چهره» دانست و سریال «زیرزمین» را هم نقطه عطفش در تلویزیون خواند.

او اضافه کرد: من هر کاری می‌کنم آن را در فضای مجازی می‌نویسم، حتی یک منتقدی به خاطر کارهای من کارش به عمل جراحی قلب باز کشیده شده است.

در ادامه رهنما با گلایه از منتقدانش بیان کرد: من در چهار رشته تحصیلی درس خواندم و هیچ کس نمی گوید که رهنما درس خوانده، تلاش کرده تا این اتفاقات خوب برایش افتاده. چنانچه نقدی می‌کنیم نقد کیفی باشد؛ چراکه رهنما از لپ لپ بیرون نیامده تلاش و برنامه ریزی داشته.

رهنما اضافه وزنش را تنها چالش زندگی اش خواند و گفت: من نتوانستم در مقابل این چالش موفق باشم  و یکی دیگر از فحش های که به من میدهند این است که چرا بنده قدری وزن زمین را بالا بردم (خنده)

در پایان بهاره رهنما گردنبند «وان یکاد» خود را به عنوان یادگاری به موزه برنامه دورهمی داد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي