خرید طرح ترافیک روزانه

تاريخ : 25 بهمن

⚡⚡⚡

به تازگی طرح جدیدی در مورد خرید طرح ترافیک روزانه آغاز شده است که براساس آن می توان به روش غیرحضوری اقدام به خرید طرح ترافیک روزانه کرد. گهر در این بخش در مورد طرح ترافیک روزانه بیشتر صحبت می کند.

خرید طرح ترافیک روزانه ، نحوه خرید طرح ترافیک

خرید طرح ترافیک روزانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

به منظور دريافت طرح ترافيک روزانه به روش غير حضوری شهرداری تهران بسترها و زيرساخت های لازم را فراهم كرد تا از طريق تلفن همراه به روشی كاملا مطمئن طرح ترافیک روزانه را متقاضيان دريافت كنند.

بر همين اساس برای دريافت طرح ترافيک روزانه كافيست از طريق تلفن همراه خود از طريق هر اپراتوری کد دستوری #۱۳۷* را شماره گيری کنید.

بر این اساس، پس از شماره گيری كد دستوری فوق، مشترک می تواند به منوی حمل و نقل و خرید طرح ترافیک روزانه وارد شود و کد مربوط به ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک را وارد کند؛ پس از این مرحله، متقاضی می تواند شماره پلاک مورد نظر خود را براساس معادل سازی حروف پلاک وارد کرده و  با اعلام شماره بانکی و رمز دوم خود، عملیات خرید طرح ترافیک روزانه را انجام دهد. ​

پس از انجام خريد طرح روزانه با موفقيت، کد پیگیری خرید طرح ترافیک روزانه نمایش داده شده و همچنین یک پیام کوتاه از سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰ به موبایل مشتری ارسال می‌شود.

در حال حاضر در مبادی ورود به طرح، در مکان‌هایی که در سال گذشته کارت‌های اعتباری فروخته می‌شد و افرادی هم که فقط برگه راهنمای استفاده از این سامانه را بين شهروندان توزيع می كنند هیچگونه دسترسی برای خرید آرم ندارند.

در همين خصوص شهروندان باید از پرداخت هرگونه وجه به این افراد و همچنین از در اختیار قرار دادن شماره کارت یا رمز دوم خود به هر فردی خودداری کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي