خداحافظی مریلا زارعی با شغل خود/عکس

تاريخ : 23 فروردین

شبکه ایران : این هفته با پخش قسمت بیست و ششم سریال «کلاه پهلوی»، شخصیت «فروغ» با بازی مریلا زارعی به دلیل اجرایی شدن قانون کشف حجاب در سامان، مجبور به خداحافظی از شغل معلمی و ترک مدرسه سامان می شود.
به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت بیست و ششم که جمعه بیست و سوم فروردین ماه نمایش داده می شود، در ادامه قسمت ۲۵ مخاطبان این سریال شاهد اهدای مدال کانون بانوان به مه لقا خواهند بود. حضور شخصیت «ژان» با بازی صالح میرزا آقایی در این مراسم و ابراز علاقه وی به مه لقا، حساسیت صمصام همسر مه لقا را به دنبال دارد و صمصام نسبت به این روابط واکنش نشان می دهد.

خداحافظی مریلا زارعی با شغل خود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
همچنین در این قسمت مخاطبان شاهد افزایش فشار شهربانی بر مردم عادی شهر خواهند بود. «عتیقه های شهر سامان» نیز از دیگر قصه هایی است که در این قسمت دنبال خواهد شد.
در قسمت بیست و شش «کلاه پهلوی» نیز بخش عمده ای از بازیگران سریال ایفای نقش خواهند کرد. این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمدرضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هفت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش «کلاه پهلوی» تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي