خانم ها جذب کدام نوع پوشش مردانه می شوند

تاريخ : 24 تیر

بهترین نوع پوشش مردانه

جذاب بودن مرد در نگاه یک خانم، اولین موضوع جذابی است که جهان مد نیز بر روی آن بنا شده است. پوشش مردانه رسمی و شیک، بهترین پوششی است که توجه خانم های شیک پوش را به خود جلب خواهد نمود.
خانم ها جذب کدام نوع پوشش مردانه می شوند, پورتال خبری فرهنگی گهر
خیلی ها معتقدند رسیدگی به استایل و پوشش آقایان خیلی ساده تر از دغدغه های خانم ها در همین مورد است. شاید به دلیل اینكه آقایان درباره پوشش، راحت تر فكر می كنند و شرایط را ساده تر می بینند. با این حال وقتی پای سلیقه خانم ها به میان می آید، كار برای آقایان هم سخت می‌شود.
تا به حال پیش آمده همسرتان به شما بگوید چطور خوش تیپ تر می شوید و چطور از خوش تیپی فاصله می گیرید؟ خب، شاید تا به حال به روی تان نیاورده باشید اما این را بدانید كه برای قریب به اتفاق خانم ها المان های مشتركی از خوش‌تیپی همسرشان وجود دارد كه بد نیست از آنها مطلع شوید. در این صورت است كه شما می‌توانید بدون اینكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد كند به یک جنتلمن واقعی تبدیل شوید.
خوش سلیقگی در كفش
باور كنید اولین چیزی كه توجه هر كسی را در استایل آقایان به خود جلب می‌كند كفش آنهاست. جالب است بدانید كارشناسان استایل می‌گویند كفشی كه به پا می‌كنید قبل از اینكه خودتان حرفی بزنید، می‌تواند خیلی چیزها را درباره شما روشن كند! شكل و شمایل كفش، رنگ آن، تمیز بودنش، ست شدنش با ظاهرتان و همه این عوامل از میزان اهمیت شما به استایل‌تان خبر می‌دهد.
خیلی از خانم‌ها معتقدند وقتی به كفش یك آقا نگاه می‌كنید می‌توانید به میزان اهمیت او به سایر موقعیت‌های زندگی‌اش پی ببرید! عجیب است اما در این دنیا تحلیل‌های عجیب و غریبی وجود دارد. با این تفاسیر بدانید كه ممكن است در نظر همسران تان، شخصیت شما نمودی هم در انتخاب كفش هایتان داشته باشد. موقعیت سنجی در پوشیدن كفش مناسب یكی از مهم‌ترین فاكتورهای خوش پوشی شما محسوب می شود.

خانم ها جذب کدام نوع پوشش در آقایان می شوند ؟

جوراب! این فاكتور تعیین‌ كننده
این یكی را دست‌كم نگیرید. ممكن است نظر همسرتان را كاملا درباره شما عوض كند؛ بنابراین حتما در این خصوص جدی باشید! قبل از هر چیزی بدانید كه پوشیدن جوراب با صندل و كفش‌های روباز یک اتفاق نفرت انگیز برای خانم هاست! بنابراین دور این یكی را حتما یک خط قرمز بكشید.
نكته دومی كه باید حسابی به آن توجه كنید، ست كردن رنگ جوراب با شلواری است كه به پا می‌كنید نه با كفش‌تان. این بدان معناست كه مثلا اگر شلوار سورمه‌ای به پا می‌كنید جوراب‌تان هم باید حتما سورمه‌ای باشد. اگر شلوار كرم می پوشید جوراب تان باید از هم خانواده همین رنگ باشد. پس این مساله را هم حسابی جدی بگیرید. شاید در ظاهر، قضیه جدی نباشد اما در عمل خیلی هم مهم است!
كتان هایی كه به شما خوش تیپی می دهند
نقش شلوارهای كتان را در استایل‌های مردانه اصلا دست‌كم نگیرید. اول اینكه آنها به تناسب رنگی كه دارند می‌توانند برای هر موقعیتی قابل استفاده باشند؛ حالا چه با استایل‌های رسمی و چه غیررسمی. در همین راستاست كه می‌توانید این شلوار را با كفش های رسمی و راحتی ست كنید.
با آنها پیراهن‌های مردانه بپوشید یا تی‌شرت‌هایی به تن كنید كه روی شلوار می‌افتد. موضوع این است كه این كتان‌ها در همه حال به استایل شما شخصیت می‌دهند. سعی كنید در كمد لباس‌تان از این شلوارهای كتان در همه رنگ‌ها داشته باشید اما اگر بنا به گزینش است بدانید رنگ‌های آبی نفتی یا سورمه‌ای، ماسه‌ای و سبز زیتونی می توانند بیشترین مورد استفاده را برایتان داشته باشند.
یک قدم جلوتر از تی شرت …
به زبان انگلیسی به این لباس Henleys، (هنلیز) می‌گویند. اگر می خواهید دقیقا بدانید چیست باید به شما بگوییم چیزی شبیه یک قدم جلوتر از تی شرت و شاید بهتر باشید بگوییم تی‌شرت‌های مدل جدید؛ یقه گرد و دكمه‌دار، فیت تن و راسته‌ مانند.
ویژگی چنین تی‌شرتی به خصوص با رنگ سفید قابلیت ست كردن آن را با همه رنگ شلواری به خصوص از نوع جین و كتان بالا می‌برد. این لباس اما قطعا مناسب وقت‌هایی است كه قرار است تیپ اسپرت و راحت بزنید. شاید برای هر مردی بد نباشد چنین تی‌شرتی در كمد لباسش داشته باشد.
این تی شرت برای عصرهایی كه می‌خواهید با همسرتان به پاساژگردی بروید مناسب‌ترین گزینه است؛ آن هم بدون توصیه همسر درباره نوع پوشش. بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را مقبول می‌دانند.
اكسسوارهای مكمل
اكسسوری‌ها در شكل و شمایل و البته مقدار مناسب می‌توانند مكمل خوش استایلی یک آقا باشند. اما در همین رابطه نكات ظریفی وجود دارد كه باید به آنها توجه ویژه كرد. یک ساعت شیک و مناسب با تیپ رسمی یا غیررسمی می‌تواند همیشه به ظاهر یک آقا، وقار و جذابیت بیشتری بدهد.
استفاده از اكسسوارهای بجا و موقعیت مناسب نشان می‌دهد شما به عنوان یك مرد چقدر به جزئیات ظاهر خود اهمیت می‌دهید كه این به خودی خود یك حسن محسوب می‌شود. اما باید حواس تان باشد در استفاده از اكسسوارها به خصوص دستبند و انگشتر زیاده روی نكنید. شاید یک دستبند چرمی یا یک حلقه رینگی برای متاهل ها خیلی جذاب و مناسب باشد اما زیاده‌روی در تعداد دستبند یا انگشتر می‌تواند به همان نسبت سلیقه شما را زیر سوال ببرد.
یقه هفت های دوست‌ داشتنی
وقتی یک آقا لباس یقه‌ هفت می‌پوشد یعنی اینكه حسابی به استایل و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و از خوش‌ لباسی‌اش محافظت می‌كند. باید این نكته را بدانید كه بلوزهای یقه‌هفت استایلی بین رسمی و غیررسمی است. شاید چنین لباسی بیشتر برای كار مناسب باشد؛ البته مشروط بر اینكه قرار نباشد در یك جلسه تمام رسمی حاضر شوید.
شما می‌توانید انواع سو شرت‌های یقه‌ هفت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته باشید اما باز هم اگر بنا به انتخاب باشد همان رنگ‌های سبز زیتونی، آبی نفتی یا سورمه‌ای و رنگ ماسه‌ای بهترین گزینه‌ها خواهند بود.
و حالا، جین به علاوه تی شرت سفید
ظاهر ماجرا خیلی ساده به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است كه در نتیجه یک تحقیق مشخص شده بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را برای همسر خود بسیار می‌پسندند. نكته كلیدی در چنین استایلی به تی‌شرت برمی‌گردد. تی‌شرت سفید نباید خیلی آزاد و گشاد باشد و نه خیلی تنگ و فیت. همین ویژگی است كه چنین استایلی را جذاب می‌كند. شلوار جین اما باید فیت باشد نه تنگ. به این ترتیب شما یك تیپ راحت و ساده زده‌اید كه می‌تواند نشان دهد در عین سادگی می‌توان خوش تیپ هم بود.
كت و شلوار فیت
آیا می‌دانستید آقایانی كه كت و شلوارهای فیت به تن می‌كنند و كاملا آراسته هر جا كه می‌روند رد عطرشان را به جا می‌گذارند، به لحاظ روانی بیشتر مورد اعتماد دیگران قرار دارند؟ خب حالا كه این نكته را دریافتید بهتر است اگر بنای خریدن و پوشیدن كت و شلوار را گذاشته اید مستقیم بروید سراغ انواع فیت آنها.
با پوشیدن كت و شلوارهای گشاد به نوعی در ظاهر خود اغراق می‌كنید، چاق تر و سن دارتر به نظر می رسید و نوعی بی‌قوارگی در استایل‌تان مشهود می‌شود اما وقتی كت و شلوار فیت به تن می‌كنید طبیعی است كه لاغرتر، كشیده‌تر و البته كم سن و سال تر هم به چشم بیایید. نكته دیگر درباره كت و شلوار موقعیت‌سنجی برای پوشیدن آن است.
شاید كت و شلوار برای اولین روز كاری شما گزینه مناسبی باشد اما برای اولین دیدار با خانمی كه قرار است زن زندگی‌تان شود زیادی رسمی و خشك است. كت و شلوار اگر بنا به موقعیت، صحیح پوشیده شود قطعا شما را فردی با اعتماد به نفس و قدرتمند نشان خواهد داد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي