حمایت الهام پاوه نژاد از بازیگرانی که به شبکه جم رفته اند

تاريخ : 13 فروردین

ماجرای حمایت الهام پاوه نژاد از بازیگرانی که به شبکه جم رفته اند را در ادامه این بخش از سایت گهر برای شما خوبان تهیه کرده ایم.

حمایت الهام پاوه نژاد از بازیگرانی که به شبکه جم رفته اند, پورتال خبری فرهنگی گهر

پاوه نژاد امسال بعد از سریال «هفت سنگ» در سالی که گذشت، حضور کمرنگی در دنیای تصویر داشت. وی در همین راستا، پیرامون تولیدات تلویزیونی و فضایی که از لحاظ کاری در این سال داشت، گفت:
واقعیت این است که من خیلی پیگیر برنامه ها و تولیدات موجود در تلویزیون نبودم. اما با توجه به آن هایی که می دیدم، می توانم بگویم که اوضاع خوب نبود و حضور افراد کاربلد نسبت به گذشته در این رسانه کم بود. امسال تقریباً اتفاق خوشی که جلب نظر کند، رخ نداد و چیزی نبود که نقطه عطف در تلویزیون محسوب شود. در همین مسیر بالتبع پیشنهادات هم ضعیف بودند و کاری که آدم را ترغیب به حضور در آن کند، وجود نداشت.

بازیگر سریال «یلدا» در ادامه با اشاره به سطح پیشنهادات موجود گفت:
در کل پیشنهاداتی که وجود داشتند علاوه بر ضعف، آن قدر سطحی بودند، که خود من حاضر به پذیرش آنها نبودم. در زمانی در تلویزیون تولیداتی وجود داشت که اگر حتی آنها را نمی دیدی، آن قدر تعریفش را از این و آن می شنیدی که ترغیب می شدی تا ببینی چه کاری است که  در این اندازه سر و صدا به پا کرده، اما مدت ها است که دیگر چنین رخدادی در این رسانه دیده نشده است.

پاوه نژاد این اوضاع را عامل بیکاری بسیاری از بازیگران خواند و افزود:
همین شرایط که امروز وجود دارد باعث شده تا به علت بحران کار، عده ای سراغ شبکه هایی چون جم بروند. خیلی از آنها دنبال مسائل حاشیه ای نبوده اند و تنها می خواستند کار کنند و دیده شوند. آن قدر بحران و امنیت شغلی در این کار وجود دارد که عده ای حاضر می شوند تا برای گریز از آن آتش پیشینه و اسمی که دارند بزنند.  من همانطور که گفتم از جزئیات اوضاع امسال بی خبر هستم اما در کل ماحصل چیزی که دیده ام جالب نبوده و با وجود بحث بودجه و کمبود آن کم و بیش تولیدات کم و بی کیفیتی ارائه می شود.

وی همچنین در خصوص پیش بینی وضعیت تلویزیون در سال آینده عنوان کرد:‌
من هیچ پیش بینی نمی توانم کنم فقط می توانم بگویم که امیدوارم اوضاع بهتر شود و شاهد تولیدات قوی تر و مخاطب پسندی باشیم. ترجیح خود من هم برای آینده کاریم بر این است تا کارهایی که برای خوم ارزشمند باشند را نبینم، آنها را نپذیرم. در این مدت هم فعلاً مشغول تئاتر و تدریس هستم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي