حقه های ساده آرایشی برای خانم ها

تاريخ : 3 دی

حقه های ساده آرایشی برای خانم ها

در زیر ۱۳ حقه زیبایی و آرایشی را می گوییم که هر خانمی باید بداند!. اینها را بخوانید، شاید برخی از این موارد را از قبل می دانستید. و اگر نمی دانستید از همین امروز آنها را به کار گیرید و بعد ببینید زندگی چقدر ساده تر می شود…

حقه های ساده آرایشی برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

این یک حقیقت است که زن بودن راحت نیست، چونکه خانم ها همیشه باید توجه بیشتری به ظاهرشان داشته باشند. اما اگر تعدادی کلک های مربوط به زیبایی را بلد باشید این کار راحت تر می شود. برای همین می خواهیم با دادن چندین توصیه بهتان کمک کنیم. در زیر ۱۳ حقه زیبایی و آرایشی را می گوییم که هر خانمی باید بداند!.
اینها را بخوانید، شاید برخی از این موارد را از قبل می دانستید. و اگر نمی دانستید از همین امروز آنها را به کار گیرید و بعد ببینید زندگی چقدر ساده تر می شود.

از پودر بچه برای داشتن مژه های ضخیم استفاده کنید
لزومی ندارد که برای زیباتر شدن چشم ها از مژه مصنوعی استفاده کنید. شما برای داشتن مژه های دلخواه می توانید بعد از ریمل زدن با گوش پاک کن پودر بچه را به مژه ها بمالید و بعد روی آن دوباره ریمل بزنید. به این صورت مژه هایی زیبا و پرپشت خواهید داشت.

حقه های ساده آرایشی برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر
برای کارآیی بهتر فرچه ریمل خود را زیر آب داغ بگیرید
اگر می خواهید از ریمل خود بهترین استفاده را ببرید، بهترین روش این است که فرچه ریمل خود را زیر آب داغ بگیرید تا کاملا تمیز شود. بعد از این کار فرچه تمیز شده و به سادگی ریمل را از دیواره های ظرف کنده و می توانید بیشترین استفاده را از ریمل خود داشته باشید.
رژلب را از روی دندان هایتان پاک کنید
هیچ کس دلش نمی خواهد زمانی که لبخند می زند به خاطر مالیده شدن رژلب به دندان هایش، آنها ظاهری رنگی و زشت داشته باشند. بهترین روش برای پاک کردن دندان ها این است که انگشت خود را داخل دهان فرو برده و بعد بیرون بیاورید.
فرمژه خود را با سشوار گرم کنید
برای اینکه بهتر به مژه های خود حالت بدهید تنها باید قبل از استفاده کمی آن را با سشوار گرم کنید.

لب های خود را برجسته تر کنید
اگر می خواهید بر خط لب خود تاکید کرده و لب ها را برجسته کنید از دستور ساده زیر پیروی کنید.

حقه های ساده آرایشی برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماندگاری رژلب خود را بیشتر کنید
همه خانم ها دوست دارند رژلب شان ماندگاری زیادی داشته باشد و در مهمانی ها سریع پاک نشود. پس بعد از اینکه رژلب مورد نظرتان را زدید، یک پارچه با منافذ ریز را روی لبانتان فشار دهید و بعد قلم مویی را که به پن کیک آغشته کرده اید چند بار روی دستمال بمالید.

لب ها را بزرگ تر نشان دهید
اگر می خواهید لب های کلفت تری داشته باشید از دستور العمل آرایشی زیر پیروی کنید

برای زیرسازی آرایش از این عکس پیروی کنید
اگر می خواهید درست آرایش کنید و زیبایی صورتتان بیشتر شود، باید زیر سازی درستی داشته باشید. پس از روش ارایش در این تصویر پیروی کنید.

حقه های ساده آرایشی برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

چشم ها را درشت تر نشان دهید
اگر می خواهید چشم هایتان درشت تر دیده شود، پس به جای استفاده از خط چشم مشکی باید این بار مداد سفید را امتحان کنید.

برای آرایش چشم گربه ای عالی از چسب زخم استفاده کنید
هر زنی دوست دارد چشمانی زیبا داشته باشد. سایه گربه ای یکی از آرایش های مورد علاقه خانم هاست. برای اینکه سایه دقیق و بی نقصی داشته باشید، چسب زخم بهترین وسیله برای این هدف است.

 

منبع: ileev.com

 

 

 

 

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي