جواد نکونام در استقلال ماندنی شد

تاريخ : 21 تیر

درحالی که زینی زاده مدیر باشگاه تراکتورسازی در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب جواد نکونام بود ، در نهایت هم نتوانست رضایت کاپیتان تیم ملی را برای تبریزی شدن بدست بیاورد و نکونام استقلالی ماند. جواد که با استقلال قراردادی دو ساله دارد چون طلب ۷۰۰ میلیونی اش از این تیم وصول نشده بود ، می توانست به هر تیمی که بخواهد بپیوندد.

جواد نکونام در استقلال ماندنی شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما کاپیتان تیم ملی که به تازگی پدر شده به رغم پاس نشدن چک هایش باری دیگر استقلالی ماند. او با جدا نشدن در فصل نفل و انتقالات از استقلال در حقیقت در این تیم ماندگار شد مگر اینکه بخواهد چند هفته ای را بیرون بماند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. اتفاقی که بسیار دور از ذهن است . نکونام پس از تولد پسرش آریان گفته بود آریان حالا جدیدترین هوادار استقلال است!

 

ترکتورسازی غیر از نکونام در ساعات پایانی نقل و انتقالات به دنبال آندو تیموریان و کریم انصاری فرد هم بود اما به نظر می رسد آنها با کریم هم به توافق نرسیدند و به جای او نام یک بازیکن استرالیایی را به عنوان سهمیه آسیایی در لیست شان گذاشته اند. همچنین آندو که سهمیه آزاد محسوب می شود با توجه به ماندن نکونام و تمدید استقلالی ها با ساموئل ، شاید به تبریز برود و این فصل را در کنار علی کریمی بازی کند.

 

منبع: خبرآنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي