جزییات خبر بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان و عمل جراحی + عکس

تاريخ : 18 مهر

حمید فرخ نزاد از بازیگران خوب ایرانی است. در ادامه جزییات خبر بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان و عمل جراحی به همراه عکس هایی از او را می خوانید و می بینید

جزییات خبر بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان و عمل جراحی + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این بازیگر امروز (شنبه، ۱۷ مهرماه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

فرخ‌نژاد در گفت‌وگویی با ایسنا در تقدیر از پرسنل بیمارستان خطاب به آن‌ها گفت: شما بستگان من هستید، عزیزان باشرافت و دلسوز ، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان سینا، دلگرم به وجود نازنینتان، چند شب پرتلاطم و پردرد را گذراندم تا با اتکا به حضور سبزتان به ساحل آرامش برسم.

سپاسگزار برادر بزرگوارم دکتر کرمانپور و دکتر صحراییان عزیز و دکتر طایفه محترم و سایر پزشکان و عزیزان بیمارستان سینا هستم. خدا خیرتان بدهد که بزرگید و انسان.

«گشت ارشاد ۲» آخرین فعالیت سینمایی حمید فرخ‌نژاد است.

جزییات خبر بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان و عمل جراحی + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

جزییات خبر بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان و عمل جراحی + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

***

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ‌نژاد (زاده ۱۳۴۸ در آبادان) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی است.

او تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی‌اش بود آغاز درخشش او در سینما به حساب می‌آید. بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برایش به همراه آورد. فیلمنامه این فیلم که توسط فرخ‌نژاد و سینایی بود نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را نیز برایش به همراه آورد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي