جزئیات شکایت احمدی‌نژاد از مطهری

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 29 مهر

مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر افزود: در سال ۸۹ آقای مطهری درباره رئیس جمهور وقت اظهار نظری کرد.

جزئیات شکایت احمدی‌نژاد از مطهری, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی افزود: همین اظهار نظر باعث شد تا معاون حقوقی ریاست جمهوری نسبت به ایشان اعلام جرم کرده و از علی مطهری موکل بنده شکایت کند.

وکیل مطهری گفت: در طول ۲ سال گذشته در شعبه نهم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه موضوع این پرونده در دستور کار رسیدگی قرار داشت.

وی افزود: با توجه به حضور بازپرس منصوری در دادسرای ناحیه ۳ ونک شعبه نهم بلاتصدی باقی ماند و در رسیدگی به این پرونده وقفه‌ای ایجاد شد.

ترک همدانی گفت: وقتی برای تعیین تکلیف پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردم متوجه شدم که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت یازدهم نسبت به این پرونده اعلام رضایت کرده است.

وی تصریح کرد: براساس مستندات موجود در پرونده معاونت حقوقی نامه‌ای خطاب به شعبه بازپرسی نوشته و در آن نامه نسبت به علی مطهری اعلام رضایت کرده است که این رضایت در پرونده موجود است.

وکیل علی مطهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اعلام رضایت در پرونده موجود است روال قانونی این است که برای این پرونده موقوفی تعقیب صادر شود و به این ترتیب پرونده مختومه شود.

 

منبع:مشرق

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي