جدیدترین مرورگر شرکت مایکروسافت / عکس

در تازه ترین اخبار دنیای فناوری جدیدترین مرورگر شرکت مایکروسافت رونمایی شد. با سایت گهر همراه باشید.
.
67082_855
.
به گزارش گهر، سرانجام شرکت مايکروسافت از نام نهايي مرورگر Project Spartan خود رونمايي کرد. اين مرورگر که براي نخستين بار در ژانويه گذشته معرفي شد، جايگزين مرورگر قديمي مايکروسافت در ويندوز ۱۰ مي شود. البته به کارگيري نام Edge از سوي اين شرکت چندان هم غافل گير کننده نبود زيرا پيش از اين نام EdgeHTML براي موتور پردازشي مرورگر جديد مايکروسافت به کار رفته بود.
لپ تاپ مدیا نوشت: با وجود آن که اين مرورگر به عنوان جايگزين Internet Explorer مطرح شده است با اين حال به دليل پشتيباني بسياري از وب سايت هاي سازماني از مرورگر قديمي مايکروسافت، اين شرکت قصد دارد علاوه بر مرورگر Edge اين مرورگر را نيز در اختيار کاربران سازماني خود قرار دهد. با اين وجود اين شرکت قصد ندارد بر روي هر دو مرورگر با يک ديد نگاه کند و مرورگر جديد مايکروسافت از کارايي بيشتري برخوردار خواهد بود.
مرورگر Microsoft Edge با وجود طراحي ساده، بسيار کارآمد طراحي شده است. برخي از قابليت هاي جديدي که پيش از اين براي اين مرورگر تأييد شده بود عبارتند از جوهر مجازي، دستيار صوتي کورتانا به صورت يکارچه و همچنين حالت خواندن. جو بليفور در مراسم روز گذشته مايکروسافت اعلام کرد : شما ( کاربران ) از فناوري هاي سريع به کار رفته در اين مرورگر هيجان زده خواهيد شد. اين مرورگر به عنوان مرورگر پيش فرض ويندوز ۱۰ عمل خواهد کرد.
اين مرورگر که به صورت يکپارچه در تمام پلتفرم هاي مجهز به ويندوز ۱۰ عمل خواهد کرد، همانند پشتيباني ويندوز ۱۰ از کدهاي دستوري اندرويد و iOS، از افزونه هاي مرورگرهاي Chrome و Firefoxنيز پشتيباني خواهد کرد. افزونه هاي اين مرورگر بر روي toolbar قرار خواهند گرفت با اين حال نحوه چگونگي نصب افزونه ساير مرورگرها بر روي Microsoft Edge همچنان نا مشخص است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه