ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام لاتاری 2020

این روزها مردم با شایعاتی که بابت لغو شدن لاتاری امریکا عنوان می شود،شانس بردن را از دست می دهند در صورتی که این صحبت شایعه ای بیش نیست.

ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری گرین کارت ساده ترین و ارزان ترین روش اقامت قانونی و دائم آمریکا است که هر ساله در اکتبر شروع و در نوامبر به پایان میرسد.

ثبت نام لاتاری 2019

این رویداد برای دوره 2019 در تاریخ سوم اکتبر آغاز شد و در تاریخ 15 اکتبر به طور ناگهانی بسته شد. پس از چند روز به علت مشکلات تکنیکی در سایت رسمی تمامی ثبت نام های سوم تا پانزدهم اکتبر ملغی شناخته شد و طی دستورالعملی اعلام شد که ثبت نام رسمی از تاریخ 18 اکتبر مجدد آغاز و سپس در تاریخ 22 نوامبر به پایان خواهد رسید. ضمنا تمامی ثبت نام های بین سوم تا پانزدهم اکتبر بی ارزش تلقی شده و دستورالعمل جدید، نسبت به تجدید ثبت نام های قبلی مطرح شد. نتایج لاتاری 2019 در تاریخ 15 ماه می 2018 اعلام میشود.

ثبت نام لاتاری 2020

ثبت نام لاتاری 2020 مطابق روال معمول باید در اوایل اکتبر 2018 آغاز و تا اوایل نوامبر 2018 ادامه یابد. رئیس جمهور ترامپ سعی بر لغو لاتاری برای سال 2020 داشت که خوشبختانه این موضوع در سنا و کنگره رای نیاورد و همچنان این رویداد مهم مهاجرتی ادامه دارد.

شرایط ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام هیچ شرطی نیست. شما با هر مدرکی یا هر سنی میتوانید در قرعه کشی شرکت کنید، اما پس از برنده شدن برای اخذ ویزا باید دارای شرایطی باشید. پس هر کسی با هر شرایطی میتواند برنده شود اما پس از برنده شدن برای دریافت ویزا باید مدارکی ارائه کنید که نشان دهد شما شرایط دریافت ویزای DV یا ویزای تنوع نژادی یا ویزای لاتاری را دارید. شرایط دریافت ویزای تنوع نژادی ساده است. از نظر قانون کلی شما باید دیپلم دبیرستان داشته باشید. دیپلم دبیرستان آمریکا معادل 12 سال تحصیل در ایران است. یعنی حداقل پیش دانشگاهی نظام جدید یا کلاس 12 ام نظام قدیم. برای فنی حرفه ای ها که دیپلم آنها یازده ساله است در صورتی که بیش از یک سال وارد دانشگاه شده باشند میتوانند این تحصیلات را معادل دیپلم آمریکا بدانند.

شرط جایگزین مدرک تحصیلی

در صورتی که برنده لاتاری شدید اما مدرک تحصیلی شما زیر دیپلم است، با ارائه دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته میتوانید موفق به اخذ ویزا شوید.

استثناها و تبصره ها : موسسه حامی مهاجر کاملا مسلط به قوانین مهاجرتی آمریکا است و این نوید را به شما میدهد که شما با هر مدرک تحصیلی حتی زیر دیپلم میتوانید در لاتاری شرکت کنید، پس از برنده شدن شما، تا اخذ ویزا همراهتان خواهیم بود. پس نگران مدرک تحصیلی نباشید. همیشه راهکار هایی در قانون برای جایگزینی وجود دارد. ما به این قوانین مسلطیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2020

برای ثبت نام لاتاری 2020 مدرکی از شما دریافت نمیشود. شما فقط چند فرم سفارتی تکمیل میکنید و اگر برنده لاتاری شدید باید مدارکی برای سفارت آماده کنید. پس برای ثبت نام نگران آماده نبودن مدرک تحصیلی یا پاسپورت نباشید. اگر پاسپورت ندارید مشخصات خودتان را برای موسسه حامی مهاجر مطابق شناسنامه ارسال کنید و تکمیل فرم ها را به ما بسپارید.

ثبت نام لاتاری برای متاهلین

متاهلین دو شانس برای برنده شدن دارند. هر شخصی محق است که یک بار به عنوان متقاضی اصلی یا Principal Applicant ثبت نام کند که در آن ثبت نام، اعضای خانواده اش به عنوان همراه در فرم ایشان فایل میشوند. متاهلین دو ثبت نام میکنند. یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانشان به عنوان همراه. هرکدام برنده شوند، کل خانواده ویزا دریافت میکند.

چه کسانی را به عنوان همراه ثبت نام کنم؟

شما باید همسر و تمام فرزندان زیر 21 سال که ازدواج نکرده اند را در فرم ثبت نام به عنوان همراه وارد کنید. خاطر نشان میکنم نمیتوانید مادر یا خواهر یا سایر بستگان را وارد کنید. فقط همسر و فرزندان زیر 21 سال ازدواج نکرده.

شرایط عکس لاتاری 2020

برای تهیه عکس لاتاری گرین کارت باید زاویه مستقیم به دوربین داشته باشید، عکس به شکل مربع و طول 600 پیکسل تا 1200 پیکسل مورد قبول است. زمینه سفید، عکس رنگی و بدون عینک و سمعک باشد. موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند. نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست. عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد. فقط گردی صورت باید کاملا واضح باشد. نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود.
از عکاسی هایی که فایل عکس را به شما نمیدهند خدمات عکس لاتاری دریافت نکنید. شما نیازی به چاپ عکس ندارید و فقط فایل مورد نیاز است.

نمونه عکس صحیح لاتاری

عکاسی لاتاری 

برای تهیه عکس لاتاری باید عکس دقیقا مطابق نمونه بالا باشد. تصویر کاملا از روبرو و صورت واضح

تاییدیه ثبت نام لاتاری
پس از ثبت نام باید تاییدیه ای Digital signature و Confirmation No دریافت کنید. حائز اهمیت است بدانید که داشتن این دو هیچ دلیلی بر ثبت نام صحیح نیست. یعنی اگر شما یک گربه را با عکس یک تمساح در لاتاری ثبت نام کنید باز هم پس از تکمیل فرم، کدهای تاییده را دریافت میکنید. دریافت کد تاییده فقط به معنای پایان تکمیل فرم است و دلیلی بر ثبت نام صحیح یا صحت ثبت نام لاتاری نیست.

ثبت نام توسط موسسه حامی مهاجر

در صورتی که تمایل دارید ثبت نام لاتاری توسط موسسه خاصی انجام شود، یا از طریق حضور در دفتر موسسه با زررو وقت قبلی یا از طریق ثبت نام در سایت موسسه ای میتوانید اقدام بفرمایید. تا زمانی که پرونده شما تکمیل نباشد ثبت نام را انجام نمیدهید و اگر اشکالی در عکس یا محتوای اطلاعات شما باشد ثبت نام شما ناقص خواهد بود.

نمونه ویزاهای لاتاری

تعداد برنده لاتاری در ایران

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. در لاتاری 2017 و لاتاری 2016 ایران 3500 ویزای اقامت دائم را در هر سال از آن خود کرد که در میان دیگر کشورها از نظر تعداد ویزا پیشتاز بوده است.

شانس برنده شدن در لاتاری

امسال شانس برنده شدن در لاتاری بیش از سالهای گذشته است. در اخبار بارها به اشتباه اعلام شده که لاتاری لغو شده، همین موضوع باعث عدم ثبت نام خیل عظیمی از مردم در این برنامه میشود و در نتیجه کسانی که مطلع هستند ثبت نام لاتاری 2020 در جریان است شانس بالاتری خواهند داشت.

ثبت نام اشتباه لاتاری وارد قرعه کشی نخواهد شد 

لازم است بدانید هر ساله بیش از 50 درصد از ثبت نام های لاتاری قبل از ورود به قرعه کشی از لیست اپلیکیشن های مجاز حذف میشوند که علت این امر اشتباه در ثبت نام است. ضمنا اگر پس از برنده شدن هم در سفارت اشتباهی در ثبت نام لاتاری اتفاق افتاده باشد که در مصاحبه مشخص شود، آن تقاضا رد خواهد شد و به ویزا نخواهد رسید. پس برای ثبت نام لاتاری به کافی نت ها و اشخاص کم اطلاع مراجعه نکنید. هرساله بیش از 200 کیس برنده به ما مراجعه میکنند که به علت ثبت نام اشتباه از اخذ ویزا باز مانده اند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه