ثبت نام الهام چرخنده در انتخابات مجلس !

هنرمندان یکی پس از دیگری برای ثبت نام در انتخابات مجلس اقدام می کنند.

ثبت نام الهام چرخنده در انتخابات مجلس !

سینما مثبت: با آغاز ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گروهی از سینماگران نیز به حضور در این رویداد علاقه نشان داده و برای کاندیداتوری مجلس ثبت‌نام کرده‌اند. آیا این حضور می‌تواند گرهی از مشکلات سینمای ایران را باز کند؟
 پس از حضور بی‌حاصل «بهروز افخمی» در مجلس شورای اسلامی، حالا چند سینماگر آماده شرکت در این رقابت می‌شوند. در سال‌های اخیر روابط میان اهالی سینما و نمایندگان مجلس به‌شدت مناقشه برانگیز بوده و اغلب فضایی جدل آمیز بر این رابطه حاکم بوده است. شاید علت اصلی این امر، عدم حضور سینماگرانی با تخصص و توانایی حرفه‌ای در مجلس شورای اسلامی بوده است.
امروز خبرگزاری تسنیم از ثبت‌نام «حبیب‌الله کاسه ساز» تهیه‌کننده و کارگردان سینما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. کاسه ساز پیش‌تر نیز یک‌بار شانس خود را برای شورای شهر آزمود اما باوجود درج نام وی در فهرست یکی از جریان‌های اصلی سیاسی، از حضور در شورای اسلامی شهر بازماند. کاسه ساز زمانی جزو تهیه‌کنندگان شاخص تلویزیون بود اما حضور وی در سریال «در چشم باد»، به‌واسطه برخی حواشی ناتمام ماند و حالا حضورش در انتخابات این دوره مجلس، می‌تواند سنگ محک خوبی برای اطلاع از میزان محبوبیت وی باشد.
«سید علی قائم‌مقامی» مدیر تولید و تهیه‌کننده سینمای ایران که امسال با تهیه فیلم «کفش‌هایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر است؛ سینماگر دیگری است که برای حضور در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده است. او مدیر تولید فیلم‌هایی همچون «چ»، «رستاخیز»، «به رنگ ارغوان» و … بوده و به‌واسطه این مسئولیت، آشنایی کاملی با مباحث بودجه‌ای سینما دارد و در صورت راه‌یابی به مجلس می‌تواند در این نهاد تصمیم‌گیرنده، برای سینمای ایران ثمربخش باشد.
همچنین میزان نوشت: الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر من در جلسه‌ای هستم و نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم البته باید بگویم زمان خودش همه چیز را حل می‌کند.
چندی پیش این بازیگر در برنامه اینترنتی “دید در شب” حضور پیدا کرد و گفت: اگر یک روزی احساس کنم در نمایندگی مجلس بتوانم به زنان کشورم خدمت کنم این کار را انجام خواهم داد.
 الهام چرخنده به احتمال بسیار زیاد امروز برای ثبت نام در مجلس شورای اسلامی، راهی وزارت کشور می‌شود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه