خانم کارگردان ایرانی و پرویز پرستویی کنار بهروز وثوقی

پرویز پرستویی و تینا پاکروان کارگردان ایرانی در خارج از کشور با بهروز وثوقی بازیگر قبل انقلاب سینمای ایران دیدار کردند.

تینا پاکروان با انتشار عکس 3 نفره زیر نوشت : 

عکس تینا پاکروان و پرویز پرستویی کنار بهروز وثوقی

خانم کارگردان ایرانی و پرویز پرستویی کنار بهروز وثوقی

جمعه نوشته من براى شماست
بهروز خان وثوقى .بهروز وثوقى ما .
سلامتان را از آنسوى كره ى خاكى شنيديم و بر دل و ديده گذاشتيم .بهروز خان سلام از ماست . درود بى پايان ما را بپذيريد كه ماندگاريد از گذشته تا هنوز و ابد كه هنر ،نقش ماندگار است بر جريده ى عالم.
درود بر شما كه دو دهه سينما را بر دوش كشانديد و ٤ دهه بعد از رفتنتان از اين سرزمين سينماى ايران وام دار بازيگرانى بود كه سينما را با مشقى كه با تصاوير شما كردند و با الگو بردارى آموختند يا به شرر عشقى كه از آثار شما بر دامنشان كشيده شده بود عاشق سينما شدند . آمدند و شدند و ماندند .

درود استاد .سلام از ماست .شما جايگاهتان رفيع است .قيصر بوديد و انتقام تجاوز و نامردى گرفته ايد .آسيد مرتضى طوقى بوديد و عاشقى كرديد .سوته دلان ،ما بوديم كه شما را مى ديديم در اثر ماندگار شاعر سينما ،على خان حاتمى . اگر گوزنها را بازى نمى كرديد تاريخ اين سينما بازيگرى كه نقش معتاد را به آن درخشانى بازى كند ،كم داشت . همسفر روزگار سه نسل بوديد از گذشته تا هنوز .
سلام از ماست استاد .سلام از ماست مهربان كه مى دانم بغض نديدن وطن داريد و عشق ايران لحظه لحظه اين سالهايتان را زهر كرده و فقط صبورى كرديد به شوق ديدار .

سلام به شما كه در اوج جوانى و شهرت غربت نشين شديد و سايه تان از سر سينماى ايران كم شد .حيف.
سلام و تسليت از ما كه رفتن برادرتان ،ناصر خان ملك مطيعى عزيز را نبوديد كه زير تابوتش بگيريد و بدرقه اش كنيد .
سلام از ماست كه عمرى است با تصاويرتان زندگى كرده ايم شما جزو خانواده ى ملت ايرانيد در خانه هايشان محرميد شما عزيز دل و مونس روزگار بسيارانى بوده و هستيد .

نمى دانم به كدامين گناه تبعيدى دورترين نقطه به وطنتان شده ايد ؟و نمى دانم چه ترس از حضور و وجود و نام و خاطره ى شماست كه مجال آمدن و بودن را از شما گرفته است !؟اما يقين دارم و يقين بداريد كه مهرتان را بر قلب همه ى ما كوبيده ايد. حتى كسانى كه در جمع انكارتان مى كنند در خلوتشان با شما زندگى كرده اند .
سلام من و ما به شما از دور ،باشد تا روزى همين جا در ايران رو در رو سلامتان را پاسخى گوييم آنچنان كه شايسته شماست .

هزاران درود و تنها يك بدرود به اميد ديدار.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه