تیزر فصل دوم شهرزاد منتشر شد + عکس و زمان پخش شهرزاد

تاريخ : 25 فروردین

فصل دوم شهرزاد به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

دانلود تیزر فصل دوم شهرزاد

تیزر فصل دوم شهرزاد منتشر شد + عکس و زمان پخش شهرزاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

علی اسدزاده مجری طرح سریال شهرزاد پس از صحبت‌ها و گمانه زنی‌های پیش آمده در مورد اولین تاریخ پخش فصل دوم این سریال در نمایش خانگی، تاریخ رسمی پخش  “شهرزاد” را اعلام کرد.

طبق گفته علی اسدزاده، پخش هفتگی فصل دوم این سریال از روز دوشنبه ٢٩ خرداد  ۱۳۹۶ (١٩ ژوئن ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی است که به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور توانسته تماشاگران بیشماری را با خود همراه کند.

داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند.

رضا کیانیان، رؤیا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و … ایفای نقش می‌کنند.

لازم به ذکر است محسن چاوشی نیز همانند فصل اول  به عنوان خواننده همراه این سریال است.

شرکت “تصویر گستر پاسارگاد” که پخش این مجموعه را بر عهده دارد با انتشار تریلری ساخته مسعود رفیع زاده کار تبلیغات سریال را شروع کرد.

طبق اعلام این شرکت  نسخه خانگی و دیجیتالی سریال موفق شهرزاد همزمان در سراسر کشور توزیع خواهند شد. نسخه خانگی فصل دوم سریال شهرزاد شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی از طریق شهر کتاب‌ها، ویدیو کلوپ‌ها، مراکز عرضه فیلم و سوپر مارکت های سراسر کشور توزیع می‌گردد.

همچنین نسخه دیجیتالی این سریال که به صورت جهانی پخش خواهد شد با کیفیت فول اچ دی عرضه می‌گردد و هموطنان خارج از کشور می‌توانند از این طریق به صورت قانونی به تماشای سریال مورد علاقه خود بنشینند.

تیزر فصل دوم شهرزاد منتشر شد + عکس و زمان پخش شهرزاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي