تمدید گواهینامه پیرزن 101 ساله! /عکس

باشگاه خبرنگاران: این پیرزن در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر سخت شدن رانندگی در این سن و سال، با رد این موضوع گفته است که در دوران گذشته رانندگی سخت تر بود چراکه جاده‌‌ ها بسیار باریک بود و این همه علامت هم در آنها نصب نشده بود!

با افزایش جمعیت سالخوردگان جهان، پیدا کردن افرادی که با داشتن بیش از یک قرن عمر، همچنان مشغول انجام فعالیتهای روزمره هستند امر عجیبی نیست اما برخی از این سالخوردگان روحیه و انگیزه های زیادی نیز دارند که شاید معروفترین آنها پیرمرد راننده‌ اي بود كه چند سال قبل در كشور نيوزيلند با داشتن حدود 104 سال سن، گواهينامه رانندگي داشت اما پس از چنی دیگر نتوانست این کار را ادامه دهد.

اما اکنون یک مادر بزرگ امریکایی نگاهها را به خود جلب کرده و پس از یک قرن زندگی، همچنان سرحال و سر زنده به فعالیت‌‌های روزمره ‌اش در کالیفرنیا ادامه می‌ دهد. او یک روز پس از جشن 101 سالگی ‌اش، گواهینامه رانندگی خود را برای 4 سال دیگر تمدید کرد.

 

تمدید گواهینامه پیرزن 101 ساله! /عکس

این خانم با نام ادیت کرچمیر که در حال حاضر با این گواهینامه جدید پیر‌ترین راننده جهان لقب گرفته است رانندگی را با فورد کوپه مدل A آغاز کرده و حالا دوج سوار است. او که مدعی است حتی یک روز نمی‌تواند خود را بدون ماشین تصور کند، از زمان شروع به کار شبکه ‌‌های اجتماعی، در اینترنت هم فعال شد و یکی از اعضای فعال این شبکه ها به شمار می‌ رود.

البته این مادر بزرگ کالیفرنیایی به رغم تبحر در رانندگی، باز هم مورد آزمایش و تست ‌‌های تخصصی پزشکی و روانی قرار گرفته و پس از عبور موفقیت‌ آمیز از تمامی آزمون‌‌ ها، گواهینامه 86 ساله ‌اش را تا چهار سال دیگر تمدید کرده است.

این پیرزن در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر سخت شدن رانندگی در این سن و سال، با رد این موضوع گفته است که در دوران گذشته رانندگی سخت تر بود چراکه جاده‌‌ ها بسیار باریک بود و این همه علامت هم در آنها نصب نشده بود!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه