تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، ساده و ارزان

تاريخ : 4 شهریور

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، ساده و ارزان   صحبت کنیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، ساده و ارزان, پورتال خبری فرهنگی گهر

بسیاری از افراد دغدغه بازسازی آشپزخانه آن هم با هزینه هایی مقرون به صرفه را دارند. اگر به این آشپزخانه ای که در اسپانیا واقع شده است نگاه کنید ممکن است فکر کنید که از مصالح و وسایلی بسیار گران قیمت استفاده کرده و در نهایت به دنبال آن موفق به بازسازی آشپزخانه خود شده است، اما چنین نیست! هزینه هایی که بازسازی آشپزخانه این تصویر به همراه داشته است بسیار مقرون به صرفه بوده!

این خانه توسط طراحان دکوراسیون بسیار خبره و ماهر طراحی شده است؛ به همین دلیل روند بازسازی آن بسیار منظم و به درستی پیش رفته است. می توان گفت بیشتر مصالح و موادی که در بازسازی آشپزخانه این تصویر به کار رفته اند مقرون به صرفه بوده و هزینه کافی و مناسبی را به همراه داشته اند.

در بازسازی آشپزخانه مقرون به صرفه خود با مصالح طبیعی کار کنید

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید برای کابینت آشپزخانه از چوب طبیعی و مصالح طبیعی استفاده شده است. استفاده از مصالح طبیعی در بازسازی آشپزخانه ایده بسیار خوبی خواهد بود. شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان بالا بازسازی آشپزخانه خود را به گونه ای پیش ببرید که حتی خیلی بهتر از آشپزخانه هایی شود که با قیمت هایی بسیار گزاف از مصالح غیر طبیعی استفاده کرده اند.

در بازسازی آشپزخانه خود به جزئیات توجه کنید

یکی دیگر از ویژگی های مثبتی که این طراح در بازسازی آشپزخانه به کار برده است استفاده از نوعی ظرافت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است؛ برای مثال برای بازسازی آشپزخانه در این تصویر از مواد محکم و با استقامتی مثل تخته سه لا و OSB و هم چنین برای درب کشوها و دستگیره های آنها هم از نمونه هایی فلزی بسیار ظریف و ساده استفاده شده است. برای شیر آب و هود آشپزخانه هم با به کارگیری دقت بسیار بالا به سراغ بهترین گزینه ها رفته است. تمام این مسائل در کنار هم کمک می کنند که در بازسازی آشپزخانه خود به نتیجه مطلوب، باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای برسید.

در بازسازی آشپزخانه خود ارتفاع را فراموش نکنید

یکی دگر از ویژگی های مهمی که در بازسازی آشپزخانه این تصویر به کار رفته است استفاده از همان تخته سه لا و OSB برای یک قفسه برای ارتفاع بالاتر دیوار است. با این کار با صرف هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب می توانید در عین حفظ ظرافت و زیبایی از تمامی فضاهای موجود در دکوراسیون آشپزخانه خود نیز استفاده نمایید.

در بازسازی مقرون به صرفه خود به دنبال وسایل غیر ضروری نروید

طراح دکوراسیون این خانه برای بازسازی آشپزخانه آن، تصمیم گرفته است که برای حفظ سادگی و جلوگیری از صرف هزینه های بالا به سراغ دیوارپوش و کاشی هایی با طرح ساده و به رنگ سفید برود. لبه های این کاشی ها دارای شکل و بعدی هستند که باعث ایجاد ترکیب مناسب و زیبایی با تخته سه لا و SLB به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي