تعطیلی خانه هنرمندان ایران!

تاريخ : 11 مرداد

امروز تعطیلی خانه هنرمندان ایران!

خانه هنرمندان ایران در پارک هنرمندان تهران قرار دارد. این مجموعه در زمینه های هنری از جمله تئاتر، گرافیک، کنسرت و دیگر زمینه های هنری فعالیت دارد. امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد آخرین روز کاری قبل از تعطیلات تابستانی خانه هنرمندان ایران بود . این تعطیلات تا یک هفته ادامه دارد و احتمالا ۲۰ مرداد ماه پایان می یابد. این تعطیلات بر اساس مصوبه شورای معاونان خانه هنرمندان اعلام شده است.

تعطیلی خانه هنرمندان ایران!, پورتال خبری فرهنگی گهر

خانه هنرمندان به تعطیلات تابستانی می‌رود

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، بر اساس مصوبه شورای معاونین خانه هنرمندان ایران، تمامی واحدهای خانه هنرمندان ایران به استثنای تماشاخانه استاد انتظامی و برنامه نمایش فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه، در طول هفته آینده تعطیل خواهند بود.
خانه هنرمندان ایران مجموعه‌ای فرهنگی و هنری است که در پارک هنرمندان تهران واقع در خیابان ایرانشهر قرار دارد. نمایش فیلم، تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی نظیر نقاشی، گرافیک، عکس و مجسمه، اجرای کنسرت‌های موسیقی و برپایی میزگردهای تخصصی از جمله فعالیت‌های این مجموعه است. همچنین دبیرخانه صنف‌های هنری در این مجموعه قرار دارد.
فعالیت واحدهای مختلف خانه هنرمندان ایران از روز یکشنبه ۲۱ مرداد از سر گرفته می‌شود.

تاریخچه ساختمان خانه هنرمندان

پس از جنگ جهانی دوم فیشرآباد توسط نیروهای متفقین به عنوان مهمان‌خانه مورد استفاده قرار گرفت و از اینرو، تعدادی ساختمان نظامی به مجموعه اضافه شد. پس از خروج متفقین این باغ در اختیار نیروهای نظامی کشور قرار گرفت تا اینکه در سال ۱۳۷۷ شهرداری تهران این محوطه را به تملک خود درآورد و تصمیم به بازسازی بنا و تبدیل آن به یک مرکز فرهنگی هنری گرفت؛ و در نهایت، در سال ۱۳۷۸ با نام خانه هنرمندان ایران آغاز به کرد.

همچنین می‌توانید در این لیست خط ۱ متروی تهران و ایستگاه‌های هفت‌تیر یا ایستگاه طالقانی را انتخاب کنید و از اتوبوس‌هایی که به این دو ایستگاه تردد می‌کنند با خبر شوید و از آن‌ها استفاده کنید. اگر از سمت میدان هفت‌تیر به خانه هنرمندان می‌روید باید در خیابان خردمند به سمت جنوب حرکت کنید تا با ده دقیقه پیاده‌روی به پارک هنرمندان و خانه هنرمندان ایران برسید.

 

اطلاع از برنامه های خانه هنرمندان

برای دیدن برنامه‌های جاری و تهیه بلیت اجراهای تماشاخانه ایرانشهر می‌توانید به سایت www.tamashakhaneh.ir  و برای خواندن اخبار خانه هنرمندان به سایت www.iranartists.org مراجعه کنید. در این مجموعه کافی‌شاپ و رستوران غذاهای گیاهی و فروشگاه صنایع دستی هم به ارائه خدمات به شما می‌پردازند. اگر از رویدادهایی که در این مجموعه برگزار می‌شود و مواجه شدت با هنرمندان در این محل، خاطره‌ای داریدآن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي