تعطیلات مفرح و شاد رضا عطاران در فرانسه

شبکه ایران: رضا عطاران در تازه‌ترین تجربه سینمایی اش قصد دارد فیلمی با عنوان «فرش قرمز» را کارگردانی کند که به لحاظ داستانی شباهت‌هایی دارد به «تعطیلات مستر بین» ساخته «استیو بندلاک»!

رضا عطاران کمدین ایرانی بعد از تجربه ساخت اولین فیلم بلندش «خوابم می‌آد» تصمیم گرفته دومین فیلمش را در فرانسه کلید بزند!

بنا به اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» این فیلم که مقدمات ساخت آن درسکوت خبری انجام شده هفته آینده در کشور فرانسه کلید می‌خورد.

تعطیلات مفرح و شاد رضا عطاران در فرانسه

نام موقت این فیلمنامه «فرش قرمز/red carpet» است که ظاهرا عطاران برای ساخت آن از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ویدئویی گرفته است. فیلم داستان مردی است که به عشق جشنواره کن و حضور در این فستیوال عازم کشور فرانسه می‌شود و درگیر اتفاقاتی می‌شود. عطاران خود نقش اصلی مرد این فیلم را بازی می‌کند و گفته می‌شود نقش روبه‌روی او را یک بازیگر زن فرانسوی بازی می‌کند که انتخاب شده است. بیشتر اتفاقات فیلم در حاشیه شصت و ششمین فستیوال کن رخ می‌دهد.

خط کلی داستان این فیلم شباهت‌هایی با یکی از آثار «روان اتکینسون» با عنوان «تعطیلات مستر بین» دارد. در آنجا هم «مستر بین» را می‌دیدیم که طی اتفاقاتی سر از جشنواره کن درآورده و این جشنواره را به هم می‌ریزد.

این کارگردان البته قرار است با یک گروه جمع و جور به فرانسه برود که تاکنون حضور کیوان مقدم در مقام طراح صحنه و لباس و احمد احمدی در مقام فیلمبردار در «red carpet» قطعی شده است. گروه این پروژه اواخر این هفته عازم فرانسه می‌شوند تا با شروع فستیوال کن فیلمبرداری در این کشور آغاز شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه