تعبیر خواب برکه ، خواب برکه دیدن

تاريخ : 18 اردیبهشت

تعبیر خواب برکه و یا تعبیر دیدن برکه در خواب

تعبیر خواب برکه ، خواب برکه دیدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنا به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا آبگیر یا برکه در خواب نماد جهان درون افکار، خیال‌ها و احساسات ما، گاهی حس وحدت با تمامی موجودات زنده – ناخودآگاه جمعی یا تاثیری که دیگر مردمان در ارتباط متقابل اجتماعی بر ما می گذارند. برای مثال وقتی عقیده یا سرزنش جمعی بر ما تاثیر می‌گذارد در رویا آبگیر مشاهده می‌کنیم.

اگر در خواب رویا زیر آب برکه مشاهده کردید نشانه تماشای آنچه در ژرفنای وجود و احساس شما رخ می دهد، جنبه‌ای از وجود شما که در ناخودآگاهتان غرق شده است. این تصویر به ویژه به هنگامی که در درون خود تامل می‌کنید و از موضوع احساسات و خیالپردازی‌های خود آگاه می‌شوید ارتباط دارد.

تعبیر خواب برکه و آبگیر

برايت مى‌گويد: ديدن برکه نشانه‌ى آن است كه براى كسى از اطرافيانتان اتفاق بدى رخ خواهد داد.
لوک اویتنهاو می گوید: اگر برکه در خواب دیدید مراقب خودتان باشید.

تعبیر خواب برکه با آب کثیف

لیلا برایت می‌گوید: دیدن برکه‌ای با آب تمیز، بیانگر آشنایی با اشخاص جدید است. اگر آب برکه کثیف و گل آلود باشد، نشانه‌ی آشنایی با افراد حیله‌گر است.

تعبیر خواب برکه همراه با ماهی

لیلا برایت: اگر در خواب برکه‌ای پر از ماهی دیدید، بیانگر پیشرفت در امور مالی است اما اگر ماهی‌ها مرده باشند، یعنی دچار زیان و ضرر می‌شوید.

تعبیر خواب حمام در برکه

آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند در برکه ای بدن خود را می‌شوید، دلالت بر آن دارد که جذابیت‌های زنانه‌اش برای او قدر و منزلتی فراهم ساخت.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي