تعبیر خواب آرامگاه ، خواب قبر دیدن

تاريخ : 18 اردیبهشت

تعبیر خواب آرامگاه و یا تعبیر دیدن قبر در خواب

تعبیر خواب آرامگاه ، خواب قبر دیدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

دیدن آرامگاه در خواب نشانگر احساسات یا بصیرت فرد در مورد مرگ، ترس‌هایی که هنگام شروع به مواجهه با محتویات ناخودآگاه خود به سراغ ما می‌آیند، تاثیر خانوادگی ناخودآگاه، انکار یا کشتن نیازها و احساسات، که پس از آن احساس مرگ یا زندگی نصفه نیمه می‌کنیم.

تعبیر خواب آرامگاه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن آرامگاه در خواب به هیچ وجه وحشتناک نیست. بسیاری از معبران نوشته‌اند که آرامگاه در خواب زندان است و گرفتاری‌های شدید زندگی است. اگر بیننده خواب ببیند روی آرامگاهی سنگ می‌نهد یا آن را آجر و سیمان می‌کند، خبر از این می‌دهد که بیننده خواب خرابی را آباد می‌کند یا بنائی می‌سازد، یا خانه ای می‌خرد یا باغی احداث می‌نماید. اگر بیننده خواب ببیند که او را در آرامگاه می‌نهند گرفتار مشکلات می‌شود و معاش او تنگ می‌گردد. اگر بیننده خواب ببیند که مرده است و دارند او را در آرامگاه قرار می‌دهند و هر چه می‌گوید کسی صدایش را نمی‌شنود به شدت گرفتار سختی و تنگی می‌شود و کسی به یاری او نمی‌شتابد و دستش را نمی‌گیرد. اگر کسی در خواب ببیند که بر بام خانه‌اش آرامگاه می‌کنند عمر بیننده خواب دراز می‌شود.

تعبیر خواب کندن آرامگاه برای خود

حضرت دانیال گوید: دیدن آرامگاه درخواب، دلیل زندان است. اگر در خواب بیند آرامگاهی از بهر خود كند، دلیل كه عیش بر وی تنگ شود و بعضی گویند آنجا كه آرامگاه كند، دلیل كه خانه بسازد. اگر بیند وی را در آرامگاه نهادند، دلیل كه معیشت بر وی تنگ شود و بعضی گویند آنجا كه آرامگاه كند، دلیل كه خانه بسازد. اگر بیند وی را در آرامگاه نهادند، دلیل كه معیشت بر وی تنگ شود و نیز گویند كه به سفر رود. اگردید او را در آرامگاه نهادند و خاك بر سر او ریختند، دلیل بر نقصان دین او بود.

دفن کرد فرد در آرامگاه یا قبر

محمدبن سیرین گوید: اگر وی را در آرامگاه نهادند، دلیل كه او زندان كنند، اگر بیند بر بام خانه او آرامگاه می‌کندند، دلیل كه عمر او دراز بود.

تعبیر خواب آرامگاه از دیدگاه معبران غربی

لوک اویتنهاو می‌گوید: آرامگاه: تصادف مرگبار
آنلی بیتون مى‏‌گوید:
  • دیدن آرامگاه در خواب، نشانة اندوهگین شدن و نومیدی از زندگی است.
  • دیدن آرامگاهی ویران در خواب، نشانة بیمار شدن یا نزدیك شدن به مرگ است.
  • اگر خواب ببینید نوشتة سنگ آرامگاهی را می‌خوانید، نشانة آن است كه وظایف دشوار و سختی به دوش خواهید گرفت.
  • اگر خواب ببینید آرامگاهی تازه حفر شده است، علامت آن است كه به خاطر اعمال غلط دیگران متحمل رنج و عذاب می‌شوید.
  • اگر خواب ببینید از روی آرامگاهها راه می‌روید، علامت مرگ غیرطبیعی و یا ازدواج ناموفق است.
  • اگر خواب ببینید فردی آشنا را داخل آرامگاه گذاشته‌اید و خاك به غیر از سر، تمامی اندامش را پوشانده است، علامت آن است كه آن فرد به وضعیت رنج آوری دچار می‌شود و بینندة خواب ثروت خود را از دست می‌دهد.
  • دیدن آرامگاه خود در خواب، علامت آن است كه مراقب خود نباشید دشمنان با زیركی شما را دچار مصیبتی خواهند ساخت.
  • اگر خواب ببینید آرامگاهی حفر می‌کنید، علامت آن است كه به دردسر می افتید و دشمنان مانعی بر سر راه زندگی شما ایجاد می‌کنند. اما اگر خواب ببینید حفر آرامگاه را به اتمام رسانده‌اید، نشانة آن است كه بر دشمنان خود غلبه می‌کنید، و اگر در هنگام حفر آرامگاه آفتاب بر شما بتابد، علامت آن است كه از گرفتاریی نتیجة مطلوبی به دست می‌آورید.
  • اگر خواب ببینید برای دفن جسد و گرفتن آرامگاه به قبرستان می‌روید، و بعد از برگشتن می‌بینید جسد ناپدید شده است، علامت آن است كه دچار گرفتاریی غیرمنتظره خواهید شد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي