تصاویر و مشخصات جدیدی از Xperia Z1 Mini لو رفت

بعد از معرفی Xperia Z1 سونی در نمایشگاه IFA2013، حالا نوبت به نسخه mini این گوشی می رسد که شایعه ها، تصاویر و مشخصاتش در فضای مجازی لو رود! جدیدا تصویری از Z1 mini در کنار Z1 و نیز پنل جلویی آن منتشر شده است.

تصاویر و مشخصات جدیدی از Xperia Z1 Mini لو رفت

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در ادامه تصاویر لو رفته قبلی از Xperia Z1 mini  که آن را در کنار یک گوشی بلک بری نشان میداد، دو تصویر از این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد سونی واقعا در حال ساخت آن است.

تصویر اول تصویری از Xperia Z1 mini می باشد که در کنار دو گوشی Z1 قرار گرفته است.

تصاویر و مشخصات جدیدی از Xperia Z1 Mini لو رفت

تصویر دیگر طبق اخبار منتشر شده، پنل جلویی Xperia Z1 می باشد.

تصاویر و مشخصات جدیدی از Xperia Z1 Mini لو رفت

از آنجایی که سونی هیچ اظهار نظری درباره نسخه mini نکرده است نمی توان صحت این تصاویر را تایید کرد.

علاوه بر این تصاویر برخی مشخصات نسخه mini گوشی Z1 نیز لو رفته است. طبق شنیده ها این گوشی همانند  HTC One mini دارای یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰p می باشد. همچنین داشتن ۲ گیگ رم برای همراهی با پردازنده اسنپدراگون۸۰۰ دو هسته ای، ۸ گیگ حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید جلی بین ۴٫۳ و دوربینی مشابه Z1 با کیفیت ۲۰٫۷ مگاپیکسل از دیگر مشخصه های این گوشی است. طبق شنیده ها این گوشی در ژانویه سال آینده در مراسم CES2014 در لاس وگاس رونمایی خواهد شد.

از بین این مشخصات منتشر شده دوربین مشابه Z1 و پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ بسیار دور از انتظار و غیر واقعی به نظر می رسد. چرا که تا به حال تمامی نسخه های mini گوشی ها از پردازنده هایی بسیار پایین تر از این استفاده کرده اند تا قیمت نهایی گوشی کاهش یابد.

در هر حال باید منتظر ماند.

منبع: worldit.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه