تساوي تلخ بارسا و صعود چلسي به فينال

تاريخ : 6 اردیبهشت

تساوي تلخ بارسا و صعود چلسي به فينال, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

 

 

ديدار برگشت تيم هاي فوتبال بارسلونا و چلسي در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه نيوکمپ شهر بارسلونا آغاز شد که در پايان دو تيم به تساوي ۲ بر ۲ دست يافتند. در اين ديدار ابتدا سرخيو بوسکتز در دقيقه ۳۵ بارسا را پيس انداخت؛ در ادامه اخراج جان تري در دقيقه ۳۷ اميدواري شاگردان گوارديولا را براي رسيدن به فينال افزايش داد تا آنجا که گل دقيقه ۴۴ اينيستا اين اميدواري را دو چندادن کرد اما گل راميرز که در وقتهاي اضافه نيمه اول به ثمر رسيد آب سردي بود بر تيم بارسلونا چرا که با اين نتيجه آنها حذف شده بودند.

در نيمه دوم بارسا ۴۵ دقيقه چلسي را در محوطه جريمه‌اش حبس کرد و حتي  صاحب يک ضربه پنالتي نيز شد که اين ضربه را مسي به تير دروازه زد.

در دقايق پاياني و در شرايطي که بارسلونا براي رسيدن به به گل سوم به آب و اتش ميزد فرناندو تورس در يک ضد حمله سريع تير خلاص را به قلب بارسا شليک کرد تا با رقم خوردن تساوي دو بر دو، چلسي در مجموع دو ديدار سه بر دو به پيروزي برسد و راهي فينال شود.

تيم فوتبال بارسلونا که روز شنبه هفته جاري در رقابتهاي هفته سي و پنجم لاليگا با قبول شکست ۲ بر يک برابر رقيب ديرينه خود، شانس قهرماني را از دست داد و رئال را به يک قدمي قهرماني فرستاد در فاصله سه روز پس از اين اتفاق دومين جام را نيز از دست داد. چلسي در فينال به ديدار برنده بازي رئال مادريد و باير مونيخ خواهد رفت. اين ديدار چهارشنبه شب در اسپانيا برگزار خواهد شد.

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: ورزش ۳

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي