ترفند های آرایشی برای داشتن ظاهری جوانتر

رژ گونه های با رنگ های روشن روی گونه ها ظاهر شما را جوانتر نشان میدهد. یک صورت جوان همیشه با سرخی خفیفی ناشی از شرم می درخشد. رژ گونه هایی انتخاب کنید(صورتی،هلویی) که این کار را با صورت شما انجام می دهند. آرایشگر معروف سو دیوت توصیه می کند که رژ گونه را روی گونه های خود بزنید و سپس قطره ای برق لب روی قسمت بالایی آن بزنید. این تکنیک اغلب بوسیله سارا جسیکا پارکر مورد استفاده قرار می گیرد.

ترفند های آرایشی برای داشتن ظاهری جوانتر

 پودر و پنکیک سبک ظاهر شما را تازه تر و جوانتر نشان میدهد.

اگر به دنبال داشتن ظاهری جوان هستید، از پودرهای سبک استفاده کنید که پوست شما را نیز هیدراته می کنند. کرم پودر و پنکیک را با انگشتان خود به صورت تان بزنید اما اگر پوست بسیار خشکی دارید پودر خود را با یک مرطوب کننده مخلوط کنید و سپس آن را استفاده کنید. این کار را آرایشگر شارون استون همیشه برای او انجام میدهد.

رژ لب های مرطوب و سایه چشمان براق برای داشتن ظاهری جوانتر
انتخاب شما یک سایه براق با رنگ طبیعی است که روشنی را پخش کرده و چین و چروک ها را محو می کند. سایه اطلسی رنگ به ظاهر شما جوانی هدیه می کند و با تلفیق آن با رژ لب مرطوب می توانید لب هایی برآمده تر و تازه تر داشته باشید همانکاری که اغلب جنیفر لوپز در آرایش هایش انجام میدهد.

ترفند های آرایشی برای داشتن ظاهری جوانتر

بکار بردن خط چشم های مایع =پیر نشان دادن چهره شما
در این زمان که اغلب خانم طرفدار پر و پا قرص چشمان دودی هستند، هر کسی روی کشیدن خط چشم در گوشه های داخلی چشمان خود تاکید با مداد سیاه تاکید دارد.این تکنیک احتمالا موثر به نظر می رسد اما باعث می شود دیگران سن شما را بیشتر از آن که هست تخمین بزنند و حتی باعث سرخی چشمان شما می شود.کاری که میلا جوویچ انجام می دهد.

 خط چشم های ملایم برای داشتن چشمانی جوانتر

بکار بردن مداد چشم ، باعث می شود چشمان شما سفید تر به نظر بیاید،روی زیبایی چشمان شما تاکید بیشتری کرده و آن را روشن تر نشان میدهد.در اینجا می توان جنیفر آنیستون را مثال بزنیم.

زدن برق لب روی تمامی نقاط لب باعث ایجاد ظاهری می شود که شما را مسن تر از سن واقعی تان نشان می دهد
دختران جوان میتوانند هر قدر که لازم است برق لب روی لب هایشان بزنند، اما برخی اوقات باید مراقب این عمل خود باشند-برق لب می تواند در گوشه های لب خود را نشان دهد یا در اطراف لب هایتان مشخص باشد مانند کاری که مایلی سایرس همیشه با لب های خود انجام می دهد.زنان مسن تر که برق لب را روی تمامی نقاط لب شان استفاده می کنند نمی دانند که با این کارشان چین های دور دهان شان را بیشتر به معرض نمایش می  گذارند.

برق لب در میان لب پایینی برای داشتن ظاهری شاداب تر
شما می توانید برق لب را تنها برای میان لب پایینی خود مورد استفاده قرار دهید که نه تنها ظاهر شما را شاداب تر نشان میدهد بلکه به شما کمک می کند ظاهر و لب هایی تاثیر گذار تر داشته باشید.آنجلینا جولی همیشه از این تکنیک آرایشی استفاده می کند.

ترفندهای آرایشی برای داشتن ظاهری جوانتر
1-    سایه روشن در گوشه های داخلی چشمان و زیر ابروها
2-    رژگونه هایی به رنگ صورتی، هلویی و رنگ هایی که از صورتی در خود دارند
3-    پنکیک هایی با رنگ های برنز که روی گردن و خطوط فک پایینی مورد استفاده قرار می گیرند
4-    مژه های خوب فر خورده

منبع: ileev

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه