تبریزی ها: کریمی ترسید و نیامد

تبریزی ها: کریمی ترسید و نیامد
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر از ساعاتی دیگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. حواشی این دیدار را مرور می کنیم:
* درب ورزشگاه یادگار امام از ساعت 11 صبح باز شده است و از صبح امروز خیل عظیم تماشاگران تبریز با خودروهای رنگ شده به رنگ قرمز راهی ورزشگاه شدند.
* بر خلاف گفته های قبلی مبنی بر اینکه بلیط فروشی توسط باشگاه تراکتورسازی انجام می شود، شارژ کارت بلیط هواداران توسط هیئت فوتبال تبریز انجام شد.
* بنا بر اعلام مسئولین 10 درصد از ظرفیت جایگاه ورزشگاه یادگار امام در اختیار هوادران پرسپولیس قرار می گیرد.
* در فاصله یک ساعت به شروع مسابقه سکوهای طبقه اول تقریبا در حال پر شدن است.
* در حالی که زمان زیادی به شروع مسابقه باقی نمانده است تماشاگران حامی پرسپولیس هنوز وارد ورزشگاه نشده اند.
* در فاصله 45 دقیقه تا شروع بازی در حالی که تیم تراکتور سازی مشغول گرم کردن است خبری از تیم پرسپولیس در زمین مسابقه نیست.
* باران شدیدی در ورزشگاه یادگار امام در شروع به بارش کرده است.
* ترافیک سنگینی در اطراف ورزشگاه ایجاد شده است که ورود تماشاگران را با اشکال مواجه کرده است.
* نیامدن علی کریمی و مهرداد اولادی به تبریز در شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام (ره) خبرساز شده است و امید پیروزی را در هوادارن تراکتور سازی بیشتر کرده است. هوادارن تبریزی شعار می دادند: “عطر گل محمدی / کریمی گوخده گلمدی” (کریمی ترسید و نیامد)
* محمد نصرتی قبل از شروع بازی با پرتاب گل به تشویق های هوادران تراکتور سازی پاسخ داد.
* مصطفی دنیزلی از سوی هوادارن تبریزی به شدت تشویق شد.
* پس از اینکه ضربه پنالتی پرسپولیس را هادی نوروزی از دست داد، فرزاد آشوبی که پنالتی را به حریف داده بود به سمت فروزان رفت و از او تشکر کرد.
* عده ای از هواداران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که به صورت خودجوش در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته بودند، با در دست داشتن پرچم های تیم ماشین سازی خواستار احقاق حق تیمشان در لیگ یک شدند. «جلوی ناعدالتی در مورد ماشین سازی را بگیرید»، «بازیکن سرباز تنها در تیم نظامی حق بازی کردن دارد» و «تبریک به هواداران تراکتورسازی به دلیل آسیایی شدن این تیم» از جمله پارچه نوشته های هواداران ماشین سازی بود.

 

* پس از اینکه تیم تراکتورسازی توانست چهار بر یک تیم پرسپولیس تهران را در هم کوبد، هواداران این تیم در راه بازگشت از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود اقدام به شادی کردند. عده ای از هواداران نیز با در دست داشتن پرچم های سرخ رنگ این تیم و همچنین به صدا درآوردن شیپورها شادی خود را از این پیروزی نشان دادند.
* ماشین های رنگ آمیزی شده با اشکال تراکتور، صورت های سرخ و سفید و پرچم های سرخ از دیگر راهکارهای هواداران تراکتورسازی برای نشان دادن شادی شان از این پیروزی بزرگ بود.

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه