بیوگرافی طاهره مهدی پور

بیوگرافی طاهره مهدی پور

طاهره مهدی پور یکی از بازیکنان فوتسال ایران است که در این بخش سعی کرده ایم شما را با طاهره مهدی پور آشنا کنیم.

بیوگرافی طاهره مهدی پور

زندگینامه طاهره مهدی پور

ملی پوشان فوتسال با استقبال مسئولین فدراسیون فوتبال و خانواده ها وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ تیم ملی فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملتهای فوتسال آسیا برای اولین بار، بعدازظهر امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد.مسئولین فدراسیون فوتبال و خانواده های بازیکنان در فرودگاه امام خمینی (ره) از بازیکنان استقبال کردند.

گفتنی است، سیدرضا افتخاری- رئیس کمیته فوتسال، محمدرضا ملامحمد- رئیس کمیته فرهنگی، علی صدیقی- رئیس کمیته تشریفات، امیرحسین حسینی- رئیس روابط عمومی، نادر وصولی پور، شیرازی- کمیته تشریفات، مهدیه محمد خانی، المیرا ثمینی پور، فاطمه علیپور، شهرزاد نصیری، زینب علیزاده، مرین عرب، سمیه دهقانیان، دکتر نصیر زاده، رئیس تربیت بدنی داشنگاه پیام نور، فرشته شجاعی و خانواده های بازیکنان در فرودگاه حضور داشته و با اهدای گل و پرچم ایران از ملی پوشان استقبال کردند.
طاهره مهدی پور متولد 29 مرداد 1375
کم سن و سال‌ترین بازیکن تیم‌ملی است. طاهره مهدی‌پور، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال است که سابقه بازی برای تیم‌ملی در جام‌جهانی اسپانیا را دارد. او که فقط ٢١‌سال دارد آن‌قدر در سال‌های گذشته خوب بوده که در جام‌جهانی اسپانیا کادر فنی تیم‌ملی را وادار کرد بعد از سال‌ها دست به تغییر درون دروازه بزنند. بی‌شک آینده‌ای درخشان در انتظار این گلر خوب خواهد بود. وی اهل خوزستان است و پیراهن شماره ۲ تیم ملی را بر تن دارد.
طاهره مهدی‌پور در جام جهانی اسپانیا در دیدار مقابل مالزی حضور داشت و روز گذشته نیز در بازی با روسیه دومین بازی ملی خود را تجربه می‌کرد، اما شهناز یاری سرمربی تیم ملی اعلام کرده بعد از 12 سال به یک گلر جوان اعتماد کرده و او را درون دروازه گذاشته است.

مهدی‌پور درباره بازی ایران و روسیه، اظهار داشت: این بازی تجربه اول من نبود، چون در جام جهانی هم بعد از مصدومیت فرزانه توسلی همراه بهناز خیاط به مسابقات اعزام شدیم.

وی ادامه داد: من 3 سال است که در تیم ملی حضور دارم، اما روز گذشته در دیدار با روسیه استرس داشتم. البته رفته رفته شرایط بهتر شد. امروز مسابقه دیگری با روسیه داریم و معلوم نیست درون دروازه باشم یا نه، چون سرمربی تیم می‌خواهد به گلرهای دیگر هم فرصت بازی بدهد.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه