بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار و به نویسندگی سعید نعمت الله  این روزها بعد از افطار از شبکه سه سیما پخش میشود و بیننده های زیادی هم دارد. در ادامه به معرفی بازیگران سریال مادرانه میپردازیم. با ما همراه باشید.

 

مهدی سلطانی در نقش اردلان تمجید

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

مهدی سلطانی سروستانی:

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است ، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸ و دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون Avingon   فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. وی در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد.

 


آتیلا پسیانی در نقش نایب

 

آتیلا پسیانی:

آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است , لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد , وی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. دو فرزند دارد , یک پسر و یک دختر , دخترش ستاره نیز بازیگر است , بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۲ با «مرگ سفید» کاری از «حسن زندباف» تجربه کرد.


لعیا زنگنه در نقش رعنا

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

لعیا زنگنه:

لعیا زنگنه متولد سال۱۳۴۴در  تهران از بازیگران سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاههنر می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.او یک دوره کلاس نقاشی را نیز گذرانده است.از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.


هستی مهدوی فر در نقش رها

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

هستی مهدوی فر:

هستی مهدوی فر متولد ۱۳۷۰ می باشد. هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و در حال حاضر در سریال مادرانه که از شبکه ۳ در ایام ماه مبارک رمضان در حال پخش است به ایفای نقش پرداخته است.


مهرداد ضیایی در نقش محمد جواد

 

مهرداد ضیایی:

سید مهرداد ضیایی بازیگر متولد ۱۳۴۷ در اصفهان است. فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه هنر است. وی از سال ۱۳۶۹ حرفه بازیگری را آغاز کرد.


شقایق فراهانی در نقش مریم

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

شقایق فراهانی:

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون میباشد .


عباس غزالی در نقش فرزاد

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه / عکس

عباس غزالی:

عباس غزالی در ۱۴ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بیمارستان مهدیه تهران و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد . او در سال  ۱۳۷۹ – ۱۳۷۸ دیپلم ادبیات و علوم انسانی خود را از دبیرستان پاسداران اسلام گرفت و دوره پیش دانشگاهی را در هنرستان مالک اشتر گذراند. بازیگری را از ۱۲ سالگی در کانون فرهنگی تربیتیه ” حر ” آغاز نمود و همچنین کلاس های بازیگری نمایش تئاتر را نیز در همین کانون ( حر ) گذراند. وی تئاتر های زیادی در سطح جشنواره های مختص کانون های تهران انجام داد و رتبه های مختلفی را نیز کسب نمود .

 

 

منبع: تاپناز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه