بهنوش بختیاری مشغول ساخت یک مستند جنجالی

بهنوش بختیاری مشغول ساخت یک مستند جنجالی است. این خبر را خودش به هفته نامه صبا داده و درباره‌ی جزییات این مستند گفته: «این روز‌ها دارم با دوربین خودم، سوژه‌ای که همیشه ذهنم را به خودش مشغول کرده بود، کارگردانی می‌کنم.

بهنوش بختیاری مشغول ساخت یک مستند جنجالی, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

بهنوش بختیاری مشغول ساخت یک مستند جنجالی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهنوش بختیاری مشغول ساخت یک مستند جنجالی است. این خبر را خودش به هفته نامه صبا داده و درباره‌ی جزییات این مستند گفته: «این روز‌ها دارم با دوربین خودم، سوژه‌ای که همیشه ذهنم را به خودش مشغول کرده بود، کارگردانی می‌کنم. نمی‌دانم چرا همیشه دست سینماگران ما را برای ساخت آثاری درباره‌ی موضوعاتی مثل خودکشی، خیانت و… می‌بندند. در صورتی که این موضوعات مبتلا به جامعه است.

شما ببینید در بیمارستان لقمان هر شب نزدیک به ۱۰۰ نفر را می‌آورند که خودکشی کرده‌ا‌ند، خب چرا باید چشممان را روی این مسئله ببندیم. من تمام سختی‌های ساخت این مستند را با جان ودل می‌پذیرم بلکه بتوانم با این مستند حرف درستی بزنم.»

بختیاری می‌گوید: «این مستند «فصل انگور» نام دارد و آن را برای این موضوع می‌سازد که شاید مردم به خودشان و عزیزانشان رحم کنند و دست به این کار نزنند.» این بازیگر در ادامه حرف‌هایش درباره­ی وضعیت فعلی سینما می‌گوید: «بگذاریداین رااضافه کنم، شاید نسبت به موضوع قبلی بی‌ربط به نظر برسد.امااین درددل من است.

نمی‌دانم آدم‌های شریف در این سینما تا چه اندازه می‌توانند دوام بیاورند و اساساً نمی‌دانم آدم‌های ناسالم می‌خواهند با اینکار‌های شان به کجا برونداماامیدوارم کسی فکری به حال پشت صحنه‌ی مریض سینمای ایران بکند. همین».

منبع:ایران نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي