بهترین مواد غذایی برای نوزاد پسر

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 18 آبان

در ادامه این مطلب از پورتال گهر به معرفی بهترین مواد غذایی برای نوزاد پسر می پردازیم.

بهترین مواد غذایی برای نوزاد پسر, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به خاطر داشته باشید که مصرف برخی مواد غذایی خاص برای افزایش شانس داشتن نوزاد پسر بسیار مفید است. در ادامه این مقاله، برخی از مواد غذایی که شانس فرد را در داشتن جنین پسر به طور طبیعی افزایش می دهند، معرفی شده است. این مواد غذایی عبارتند از:

۱. موز افزایش شانس پسردار شدن :
در ابتدا به یاد داشته باشید از آن جایی که میوه موز حاوی درصد بالایی از پتاسیم و مواد غذایی فوق العاده مقوی است، در پسر شدن جنسیت جنین داخل رحم مادر هم بسیار موثر خواهد بود. در واقع، می توان ادعا کرد که وجود پتاسیم در این میوه کمک می کند تا اسپرم مردان هم برای مدت زمان طولانی تری در رحم زنان زنده مانده و به حرکت خود به سمت تخمک ادامه دهند.

در نتیجه، عمل لقاح در بدن مادر هم با موفقیت صورت خواهد گرفت. پس، به یاد داشته باشید که خوردن دو عدد موز در هر روز، قطعا می تواند فرایند باروری جنین پسر در افراد را به میزان بالایی افزایش دهد.

۲. مصرف غلات در وعده صبحانه برای داشتن جنین پسر :
از آن جایی که اسپرم مردان بسیار ظریف است، پس برای زنده ماندن طولانی تر در بدن زنان نیز نیاز به مصرف عناصر و مواد غذایی غنی از مواد مغذی دارد. به همین خاطر، زوج هایی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارند، باید در وعده های صبحانه خود مصرف غلات غنی شده را بیشتر کنند، تا بتوانند شانس پسر شدن جنین خود را به میزان بالایی افزایش دهند.

۳. مصرف قارچ و تولد نوزاد پسر :
در ابتدا، به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به خاطر داشته باشید از آن جایی که قارچ شامل ویتامین D بیشتری است، به همین دلیل یک عنصر کلیدی در حفظ سلامت اسپرم مردان به شمار می رود. همچنین، فراموش نکنید که قارچ علاوه بر ویتامین D شامل پتاسیم فراوانی هم است. به همین علت، مصرف مقدار زیادی از آن در وعده های اصلی غذایی، شانس فرد را در به دنیا آوردن فرزند پسر افزایش می دهد.

۴. مصرف مرکبات به منظور افزایش شانس مادران برای پسردار شدن:
یه یاد داشته باشید، به خاطر این که مرکبات حاوی درصد بالایی از ویتامین C هستند، در بهبود سلامت کلی بدن و تقویت سیستم ایمنی به شما کمک زیادی می کنند. علاوه بر این موارد، از آن جایی که مرکبات در ایجاد محیط قلیایی در بدن افراد موثر هستند، پس به نظر می رسد که مصرف این گروه از میوه ها به طور طبیعی در پسر شدن جنین کمک زیادی به زوج ها خواهد کرد. فراموش نکنید که محیط قلیایی، مناسب ترین محیط برای بقای کروموزوم Y که اسپرم پسرانه می باشد، هست. برخی از میوه های خانواده مرکبات که مصرف آن ها می تواند در پسر بودن جنین مفید باشد، شامل لیموترش، پرتقال، لیموشیرین و گریپ فروت می باشد.

 ۵. انتخاب جنسیت جنین پسر با مصرف غذاهای نشاسته دار :
محققان با انجام تحقیقات مختلفی، نتیجه گیری کرده اند که مصرف دوز بالایی از گلوکز و نشاسته در مواد غذایی روزانه احتمال پسر بودن جنین در بارداری ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که افزایش مصرف مواد نشاسته دار مانند برنج و سیب زمینی در منوی رژیم غذایی روزانه می تواند در پسر شدن جنین کمک زیادی به زوج ها بکند. همچنین، از آن جایی که مصرف مواد نشاسته دار، کالری زیادی به بدن انسان می رساند، وزن فرد را هم افزایش داده و در نتیجه، شانس او برای پسردار شدن افزایش خواهد یافت.

۶. مصرف غذاهای دریایی برای داشتن جنین پسر :
به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به یاد داشته باشید از آن جایی که غذاهای دریایی حاوی مقدار کمی روی می باشند، به همین دلیل در افزایش تعداد اسپرم های مردان کمک فوق العاده ای به آن ها می کنند. علاوه بر این موارد، می توان ادعا کرد که افزایش تعداد اسپرم ها نیز شانس فرد را در پسر شدن جنین او بالا خواهند برد. بنابراین، اگر شما هم مشتاق داشتن فرزند پسر هستید، باید سعی کنید تا ماهی های دریایی را که منبع تازه روی هستند، در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.

 ۷. مصرف غذاهای شور و جنسیت جنین پسر :
از آن جایی که نمک شامل مقادیر زیادی سدیم و پتاسیم است و این دو ماده معدنی هم به پسر شدن جنین کمک زیادی می کنند، پس شما هم به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، می توانید شانس خود را در داشتن فرزند پسر با قرار دادن مواد غذایی شور در رژیم غذایی روزانه خود مانند پپرونی، ترشی و کراکر افزایش دهید. همچنین، شما و همسرتان باید نمک زیادی را در میوه و سالاد تازه مصرف کنید. اما، به خاطر داشته باشید که پس از زایمان، برای حفظ سلامتی خود و نوزادتان باید مصرف نمک را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، چون مصرف بیش از حد این ماده غذایی در بالا بردن سطح فشار خون بدن انسان ها بسیار موثر است.

۸. مصرف گوجه فرنگی برای افزایش شانس مادران برای پسردار شدن:
به یاد داشته باشید که مصرف گوجه فرنگی، به طور طبیعی در حفظ تعادل سدیم و پتاسیم بدن انسان ها کمک زیادی می کند. همچنین، استفاده منظم از آن، ویتامین C مورد نیاز بدن را تامین خواهد نمود. علاوه بر این موارد، از آن جایی که مصرف این ماده تمام مواد مغذی حیاتی و مواد معدنی را که در حفظ تعادل pH بدن موثر است، دارا می باشد، بنابراین به بدن افراد هم در ایجاد تعادل کمک زیادی می کند. در نهایت، فراموش نکنید که متعادل بودن PH بدن هر فردی، شرایط مناسبی را برای پسر شدن جنین در داخل رحم او به وجود می آورد.

۹. مصرف ترشیجات برای پسردار شدن:
جالب است بدانید که خوردن ترشی قبل از آغاز روند بارداری، شانس هر زوجی را در داشتن پسر بچه افزایش می دهد. در واقع، از آن جایی که ترشی ها غنی از نمک هستند و شامل درصد بالایی از سدیم و پتاسیم می-باشند، اضافه کردن چند وعده ترشی در منوی غذایی روزانه خانواده باعث می شود تا اسپرم مرد، بارور کردن تخمک همیر خود را آسان تر انجام دهد.

۱۰. مصرف میوه و سبزیجات و انتخاب جنسیت جنین پسر :
به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، فراموش نکنید از آن جایی که میوه ها منبع طبیعی از پتاسیم هستند، پس مصرف آن ها اثر مشابه مصرف غلات و حبوبات گندم کامل دارد. به یاد داشته باشید که مصرف بیشتر میوه های سرشار از پتاسیم مثل طالبی و زردآلو شانس پسر شدن جنین را در انسان افزایش خواهد داد. علاوه بر این موارد، به خاطر داشته باشید از آن جایی که برخی از سبزیجات مانند سیب زمینی، اسفناج، لوبیا و کدو حاوی سطح بالایی از پتاسیم هستند، پس اضافه کردن این سبزیجات به رژیم غذایی روزانه قطعا می تواند شانس شما را در داشتن نوزاد پسر در آینده بالا ببرد.

۱۱. افزایش شانس پسردار شدن با تخم کدو تنبل :
از آن جایی که دانه های درون کدو حاوی سطح بالایی از اسیدهای چرب امگا ۳ و روی هستند، پس مصرف روزانه آن ها شانس شما را در پسر شدن فرزندتان افزایش خواهد داد. همچنین، فراموش نکنید مصرف امگا ۳ که نوعی اسید چرب بسیار مفید برای بدن است، عملکرد قلب و عروق را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت جریان خون در بدن انسان خواهد شد.

به همین علت، مصرف تخم کدو تنبل روند جریان خون به اندام های جنسی مردان را زیاد کرده و منجر به تولید اسپرم سالم و زیاد در بدن آن ها می شود. از طرفی دیگر، مصرف تخم کدو تنبل توسط زنان هم باعث می شود که محیط داخلی رحم آن ها برای زنده ماندن اسپرم های مرد (کروموزوم Y که اسپرم پسرانه است) مساعد گردد. نکته دیگری که در مورد دانه کدو تنبل حائز اهمیت است، وجود مقدار بالایی از روی در آن است، که به عنوان یک عنصر کلیدی در بالا بردن شانس فرد برای داشتن جنین پسر ایفای نقش می کند.

از برخی دانه های دیگری که دارای ارزش غذایی مشابهی هستند، می توان به دانه کتان و بادام اشاره نمود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف این نوع مواد غذایی هم شانس فرد را در داشتن نوزاد پسر به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

۱۲. مصرف مارچوبه به منظور افزایش شانس مادران برای پسردار شدن:
به خاطر داشته باشید که مارچوبه به عنوان یکی از بهترین سبزیجات برای افزایش شانس پسر شدن جنین به شمار می رود. از آن جایی که این ماده غذایی حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی حیاتی و ویتامین ها مانند ویتامین D، B-12، C و پتاسیم است و این مواد معدنی هم در بقای اسپرم مردان در داخل بدن زنان کمک زیای می کنند، بنابراین مصرف مارچوبه در دورانی که فرد تصمیم به باردار شدن دارد، برای بالا بردن احتمال پسر شدن جنین او خالی از لطف نیست.

امروزه، محققان با انجام تحقیقات مختلفی نتیجه گرفتند که مصرف سی صد میلی گرم پتاسیم در هر روز، شانس فرد را برای داشتن نوزاد پسر به میزان بالایی افزایش می دهد. از آن جایی هم که مارچوبه یک منبع غنی از پتاسیم است، در افزایش شانس فرد برای داشتن نوزاد پسر بسیار موثر خواهد بود.

به غیر از مارچوبه مواد غذایی دیگری که باید در رژیم غذایی روزانه فرد گنجانده شود، تا پتاسیم بدن او را برای داشتن نوزاد پسر فراهم کند، می توان به سیب زمینی، سیب، استیک، موز و بادام اشاره کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي