بهترین زمان و بهترین سن برای تزریق بوتاکس

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 26 مرداد

تزریق بوتاکس راهی برای از بین بردن خطوط عمودی و و موازی صورت است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اما تزریق بوتاکس در په سنی باید صورت گیرد؟

بهترین زمان و بهترین سن برای تزریق بوتاکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

یک متخصص پوست با اشاره به اینکه بروز خطوط عمودی و موازی در صورت، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس است، تاکید کرد: تزریق بوتاکس به عنوان درمان اولیه خطوط ایجاد شده عمودی و موازی صورت است، اما با گذشت زمان و عمیق شدن خطوط تنها تزریق ژل می‌تواند درمان موثر آن باشد.
دکتر ریحانه مهرگان با بیان اینکه برخلاف باور عمومی مردم، تزریق بوتاکس دارای سن تعیین شده نیست، گفت: اکثر افراد تصور می‌کنند که پدید آمدن خط پیشانی، خنده و اخم به دلیل چروک شدن عضلات صورت و افزایش سن است، اما برعکس افکار رایج، عضلات صورت با وجود فعال بودن می‌توانند چروک شوند و محدودیت سنی در این زمینه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در صورت ایجاد خطوط عمودی و موازی در نواحی پیشانی، اخم و خنده، بهترین زمان برای درمان به وسیله تزریق بوتاکس است؛ چرا که در صورت عدم درمان پس از گذشت زمان به چاله تبدیل و نیازمند درمان با تزریق ژل می‌شود.
این متخصص پوست تصریح کرد: بهترین روش برای علاقه‌مندان افزایش گونه، تزریق چربی از نواحی باسن و پا است. این چربی تزریق شده به دلیل آنکه از بدن خود فرد گرفته شده است، طبیعی، فاقد بروز آلرژی و چربی‌سازی مناسب ناحیه تزریق شده است و با تزریق استاندارد و صحیح می‌تواند دارای ماندگاری طولانی مدت باشد.
مهرگان با اشاره به اینکه تزریق ژل اغلب برای درمان خط خنده در افرادی با صورت‌های پر و چاق کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: تزریق ژل در درمان خطوط ایجاد شده در نواحی مختلف صورت، دارای ماندگاری شش ماه تا پنج سال است، اما افراد باید توجه داشته باشند که ژل مصرفی باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد.

وی در پایان با بیان اینکه بهترین درمان برای فرم دهی و افزایش حجم لب، تزریق ژل است و تزریق چربی یا بوتاکس نمی‌تواند عملکرد ژل را داشته باشد، یادآور شد: افراد باید توجه داشته باشند که برای پیشگیری از عوارض احتمالی و درگیر کردن دیگر اعضای صورت، انجام هرگونه تزریقات زیبایی و درمانی باید تنها توسط متخصصان پوست انجام شود و از انجام آن توسط متخصصان غیرپزشک پرهیز کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي