بهترین زمان ها برای ارتباط جنسی

برای ارتباط جنسی چه باید کرد ؟

شاید تصور اکثر خانواده ها بر این است که بهتر است صبح و قبل از شروع روز اقدام به ارتباطات جنسی نکنند اما صبح یکی از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی است . در واقع در ساعت های آغازی روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. این سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شادی می شود. نتیجه ی این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است.توصیه ی مناسبی برای آغاز یک روز خوب به نظر می رسد، این طور نیست؟!

بهترین زمان ها برای ارتباط جنسی

بهترین زمان ها برای ارتباط زوجین چه زمان هایی است ؟

نباید از همسرتان انتظار داشته باشید که در اولین جلسه بداند که چه چیز به شما لذت می دهد. این شما هستید که باید به او بگویید، دست های او را بگیرید و آن را جایی قرار دهید که راضیتان می کند. اصلاً خجالت نکشید و به او بگویید که دوست دارید چطور بدنتان را لمس کند. اگر دفعه اول شریک جنسیتان باشد، احتمالاً اضطراب و استرس زیادی خواهد داشت و آلت تناسلیش خوب واکنش نخواهد داد. برای تحریک دوباره آن  به صبر، آرامش و درک نیاز دارید. به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید.

بعضی از شرکای جنسی احساس میکنند وقتی که بیمارند یا شریک جنسی آن ها دچار بیماری است درست نیست که با آمیزش با او؛ وی را آزار بدهند و لی این تصور کاملا نادرست است.

رابطه جنسی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود با آمیزش جنسی در فصل سرما، از بروز سرماخوردگی جلوگیری کنید. رابطه ی جنسی به شکلی باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. موقع مریضی، با وجود آن که نمی توانید رابطه ای پرهیجان داشته باشید، رابطه ی جنسی، مکانیسم دفاعی بدن شما را مقاوم خواهد کرد.

خیلی از مردها فکر می کنند چون مرد هستند باید مسئولیت رابطه جنسی را  برعهده بگیرند و مهم نیست که کدامشان تجربه بیشتری دارد. اگر شما تابه حال رابطه جنسی نداشته اید و طرفتان داشته است، اجازه بدهید که کنترل همه چیز دست او باشد. از اعتراف واقعیت نترسید. اگر خودتان هم نگویید مطمئن باشید که طرفتان خودش متوجه می شود که قبلاً رابطه جنسی نداشته اید و خودش همه چیز را نشانتان می دهد.

در طب سنتی پس از ورود غذا به بدن، دو فرآیند هضم معدی و کبدی انجام می شود. هضم کبدی پس از هضم معدی است و بهترین زمان برای شروع روابط جنسی پس از هضم کبدی یا حدود ۲ تا ۳ ساعت پس از صرف غذاست.

خوردن شام در ساعات ابتدایی شب و حتی نزدیک غروب و برقراری روابط ۲ تا ۳ ساعت بعد از آن موجب می شود که همسران زمان کافی برای خوابی عمیق و طولانی و بازیابی انرژی از دست رفته را داشته باشند و بهترین وقت برقراری روابط زناشویی زمانی است که بدن از نظر حرارت، برودت، رطوبت و یبوست در حد اعتدال باشد تا بدون تکلف اسباب تهیج فراهم شود.

بسیاری از ناتوانی‌های جنسی و حتی ناباروری‌ها ناشی از ضعف و بیماری در دیگر اعضای بدن به ویژه مغز، قلب، کبد و کلیه‌هاست و نیاز به درمان توسط پزشک دارد. به گفته وی در چنین مواردی استفاده از داروهای محرک جنسی چون فراورده‌های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد.

اندازه آلت جنسی یکی از نگرانی های بسیار متداول آقایون است. سایز متوسط آلت جنسی کمی بیشتر از ۱۳، ۱۴ سانت در زمان نعوظ است و این اندازه برای راضی کردن طرفتان کافی است. واژن خانم ها می تواند خیلی راحت خودش را با اندازه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک آلت جنسی مردها مطابقت دهد و اندازه آلت جنسیتان ارتباطی با ارضاء کردن طرفتان ندارد.

یک مسئله مهم دیگر شکل آلت جنسی است. خیلی از مردها نگران می شوند که چرا آلت جنسیشان به سمت پایین یا سمت چپ خم است و تصور می کنند چون هیچوقت هیچ مردی را در فیلم های پرنو با چنین آلت تناسلی ندیده اند، پس مال آنها طبیعی نیست. خیلی های دیگر فکر می کنند خم بودن آلت تناسلیشان به سمت پایین رابطه جنسی را برایشان دشوار می کند. اما یادتان باشد رابطه جنسی را می توان در حالات بی شماری انجام داد. واژن زن و آلت جنسی مرد می توانند به شکل های مختلف با هم جور شوند و هر حالت جدید برای رابطه جنسی لذت های جدیدی را به شما و طرفتان خواهد داد.

اتاق خوابی كه قرار است ارتباط جنسی در آن صورت بگیرد، نقش مهمی در سلامت این ارتباط ایفا می‌كند. در اتاق خوابی كه آدم به اضطراب می‌افتد، نمی‌شود یك ارتباط جنسی سالم و آرامش بخش داشت. محیط مورد نظر باید از هر حیث كاملا امن باشد. اضطراب شایع‌ترین عاملی است كه در سیستم‌های گیرنده مغزی اختلال ایجاد می‌كند. ‌نكات دیگری را هم باید در ساخت و تزیین اتاق خواب مد نظر قرار داد. از جمله این‌كه، رنگ اتاق خواب باید حتما روشن باشد، نور اتاق باید كافی باشد، آینه باید حتما وجود داشته باشد و بهتر است كه یك موزیك ملایم و بدون كلام هم گوش‌تان را نوازش بدهد چرا كه در این شرایط، مغزتان برای یك ارتباط جنسی سالم، آماده‌تر می‌شود. ‌

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه