بستری شدن مجدد خواننده معروف

تاريخ : 8 آبان

متاسفانه خبر بیماریهای خوانندگان این روزها سخت قابل هضم است و بسیار ناراحت کننده است بخصوص برای طرفداران آن خواننده ، غلامرضا صنعتگر چندی است بیماری خود را بهمراه دارد

بستری شدن مجدد خواننده معروف, پورتال خبری فرهنگی گهر

بیماری غلامرضا صنعتگر ادامه دارد

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگویی توضیح داد: متاسفانه به دلیل تشدید عارضه ای که از مدت ها قبل در کبد من به وجود آمده بود مجبور انتقال به بیمارستان شدم و طی روزهای آینده چند عمل جراحی سنگین دارم که باید هرچه زودتر انجام پذیرد.

وی ادامه داد: امشب نمونه برداری های لازم برای انجام عمل های جراحی انجام می شود و بعد از آن قرار است کمیسیون پزشکی تاریخ این عمل های جراحی را مشخص کند. به هر ترتیب این مرحله از درمان به شدت سخت و سنگین است و من از همه مردم شریف ایران که طی روزهای گذشته من را از لطف خود بی نصیب نکردند می خواهم بنده را دعا کنند.

صنعتگر بیان کرد: هم اکنون وضعیت عمومی بهتری نسبت به روزهای گذشته دارم اما به هر ترتیب از همه ملت عزیز ایران می خواهم در این ایام سوگواری حضرت سید الشهدا من را از دعای خیر خود بی بهره نگذارند و برای شفای همه بیماران دعا کنند.

غلامرضا صنعتگر هفدهم مهر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار کرد که این برنامه زنده موسیقایی با استقبال قابل توجه علاقه مندان رو به رو شد.

این خواننده بندرعباسی موسیقی پاپ غیر از خوانندگی، نوازندگی سازهایی چون پیانو وگیتار و سازهای پوستی را تجربه کرده است. ترانه های «میهنم ایران»، «میشه ضامنم بشی» ، «دفاع از شط»و «عطر نرگس» از مهم ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي