برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2)

تاريخ : 27 دی

ری بن Wayfarer از Fashion Eyewear
ray Ban Wayfarer یک مدل کلاسیک زنانه-مردانه است.  اولین نمونه این عینک های همیشگی بدون زمان در سال ۱۹۵۲ به بازار آمد و جدیدا هم اولین عینک پرفروش در صنعت مد و لوازم مربوط به چشم شناخته شده.
Ray Ban Wayfarer از لحاظ کیفیت استانداردهای بالایی را رعایت کرده و در ایتالیا با دست و با استفاده از استاتی با عمر طولانی درست شده است.  برند ری بن فریم را به زیبایی تکمیل کرده و به عنوان یک برند لوکس در زیبایی شناسی و میراث عالی اش تاکید دارد. شکل مربعی تخت با علامت های نمادین در جلوی فریم ها مد روز شده و در قسمت شقیقه راحتی کامل دارد.  پس بدون شک و به راحتی می بینیم که چرا این برند پرفروش ترین بوده است.

برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

عینک های آفتابی بولگاری سنگ پشتی تیره از Eye Buddy
این عینک های شگفت انگیز بولگاری از Eye Buddy در دسترس هستند و ناامیدتان نمی کنند. مدرن و مد روز، شیشه های زنانه شیک با رنگ قهوه ای سنگ پشتی تیره ترکیب شده و یک نمونه کلاسیک از توجه بولگاری به جزئیات و طراحی شیک است.

برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

عینک آفتابی های Phuket طرح چاپی محدود شده توسط Coppe & Sid
یک لیبل مستقل جدید با فروشگاهی مخصوص به خود مجموعه کامل Coppe & Sid را به نمایش می گذارد. Phuket  عینک آفتابی با طراح براق که به زیبایی با دست و با مواد ایتالیایی باکیفیت درست شده است.  این طراحی سطحی صیقلی دارد که در قسمت جلویی دو رنگ است و با استات طرح دار و شفاف ترکیب شده است و برای امروزی کردن جذابیت های قدیمی ستاره های فلزی در قسمت جلو و بغل فریم اضافه شده است.

برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

عینک Oakley Daisy Chain از Blackleaf.com
در این عینک ها با استفاده از فریم فوق سبک و نیمرخ قطره اشکی کلاسیک  جذابیتی دوچندان به سبک دریانوردان قدیمی اضافه شده است. Daisy Chainظاهرهر عینک مدروزی را دارد درحالیکه توجه ویژه ای به راحتی و قابل استفاده بودن آن شده است. این عینک ها فریم های ساده و کم وزنی با لوگوی  Oakley بر روی دسته ها دارد، پدهای بینی آن کاملا قابل تنظیم است و  کاملا روی بینی می نشیند و از گیر کردن لای موها جلوگیری می شود. این برند عینک همیشه شیشه های با کیفیت داشته و در دو مدل معمولی و پولاریزه در رنگ های متفاوت در دسترس است.

برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

Oakley Holbrook از عینک آفتابی های آنلاین
Oakley بیشتر به خاطر تولید عینک آفتابی های ورزشی به شهرت رسیده است، اما به  خاطر سبک غیرجدی و بدون زمان و کلاسیکش نیز شهرت دارد. Holbrook ظاهری فوق قدیمی دارد با پیچ های فلزی و علامت هایی که فریم را زیباتر کرده است. مزیت های این عینک فقط به ظاهرش مربوط نمی شود. این عینک ها با عالی ترین استانداردها تولید می شوند، فریم ها دارای حق انحصاری Oakley هستند، مقاوم در برابر فشار و فوق العاده سبک، و شیشه ها از پلاتونیت خالص ساخته شده اند و موادی دارند که ۱۰۰ درصد اشعه مضرر آفتاب را فیلتر می کند.

برندهای برتر عینک آفتابی (قسمت 2), پورتال خبری فرهنگی گهر

 

منبع: ileev.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي