برنامه های تحویل سال نو امسال با تفاوتی ویژه

تاريخ : 29 بهمن

برنامه های تحویل سال نو امسال با تفاوتی ویژه

 

برنامه های تحویل سال نو امسال با تفاوتی ویژه, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش گهر به نقل از ایسنا محمد قنبری که بیش از ۱۰ سال تهیه‌کنندگی برنامه‌های تحویل سال تلویزیون را عهده‌دار بوده است، درباره‌ی اهمیت این برنامه‌ها گفت: هر ویژه‌برنامه تحویل سال، در هر مقطعی که تولید می‌شود، ویژگی خود را دارد؛ ویژگی هر کدام از شبکه‌ها این است که همزمان با تحویل سال برنامه‌ای را بسازند و مردم بین آنها قیاس ایجاد کنند؛ قیاسی که کمتر در برهه زمان برای شبکه‌ها اتفاق می‌افتد. به همین جهت است که برنامه تحویل سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: برنامه تحویل سال امسال نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به این جهت که مقارن با ایام فاطمیه است. در این راستا نیازمند این هستیم که ضمن اینکه باید سُرور تحویل سال را داشته باشیم، حریم این مناسبت مذهبی را هم حفظ کنیم.

قنبری که عهده‌دار تهیه‌ی برنامه تحویل سال شبکه تهران است‌، درباره تفاوت ویژه‌برنامه‌های امسال تحویل سال تلویزیون نسبت به گذشته عنوان کرد: هر سال برنامه‌های سال تحویل ویژگی‌های خود را دارند، به ویژه امسال که مصادف با ایام فاطمیه هستیم؛ با این شرایط نیازمند این هستیم که ضمن اینکه ویژه برنامه‌های نوروز را تولید و پخش می‌کنیم، حریم ایام مذهبی را هم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این شرایط کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. اما در شرایط سخت است که نوآوری بیشتری صورت می‌گیرد.

این تهیه‌کننده درباره برنامه تحویل سال شبکه تهران نیز گفت: در حال حاضر در حال طراحی در شبکه تهران هستیم با این تفاوت که کمی طراحی‌مان را نسبت به سال‌های گذشته تغییر داده‌ایم، تا در برگیرنده دو موضوع نوروز و ایام فاطمیه باشد.

قنبری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی‌اش از برنامه‌های تحویل سال سال‌های اخیر تلویزیون، گفت: هر کدام از شبکه‌ها همزمان با تحویل سال، ویژه‌برنامه‌ای را می‌سازند تا مردم بین آنها قیاس کنند، که این مقایسه کمتر در برهه‌های دیگر زمانی برای شبکه‌ها اتفاق می‌افتد. به همین جهت است که برنامه تحویل سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 محمد قنبری آخرین برنامه تحویل سال خود را در سال ۹۲ و در شبکه سه سیما با اجرای علی ضیاء ارائه کرد. وی همچنین تهیه‌کننده برنامه‎هایی همچون «شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای»، «مثلث شیشه‌ای» و … بوده است.

در سال‌های گذشته ساخت ویژه‌برنامه تحویل سال به ماراتنی نفس‌گیر برای شبکه‌های مختلف سیما تبدیل شده و هر کدام از شبکه‌ها تمام تلاش خود را برای هر چه بیشتر دیده شدن ویژه‌برنامه‌هایشان انجام دادند.

امسال با وجود تغییر مدیریت در صداوسیما و همچنین تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز می‌توان ویژه برنامه‌هایی متفاوت را برای لحظات تحویل سال

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي