برنامه غذایی برای بهتر شدن رابطه جنسی

تاريخ : 1 تیر

در این قسمت از بخش سلامت و سبک زندگی پورتال گهر جزییات خبر  برنامه غذایی برای بهتر شدن رابطه جنسی را در ادامه می خوانید

برنامه غذایی برای بهتر شدن رابطه جنسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه غذایی برای بهتر شدن رابطه جنسی

مطلبی که در ادامه می‌خوانید براساس این نظریه شکل گرفته است که الف: مرد‌ها غذاهایی را دوست دارند، ب: مرد‌ها روابط زناشویی را نیز دوست دارند؛ پ: در این صورت، خوردن غذاهایی که روابط زناشویی را بهتر می‌کند برای کدام مرد مهم نیست؟! اگر موافقید با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، ۱۰ ماده غذایی موثر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

تخم مرغ
با خوردن تخم مرغ تحریک پذیری مردان جوان کمتر می‌شود. برای اینکه اعصابتان را آرام کنید، با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید. املت، آب پز، یا تخم مرغ نیمرو یک منبع خوب ویتامین ب می‌باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه عاری از استرس. هر زمانی که احساس اضطراب، و استرس کردید ویتامین ب اولین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و اضطراب دارد نشانتان می‌دهد که به آن نیاز دارید. ویتامین ب شما را از استرس دور می‌کند، به شما کمک می‌کند تا در هنگام رابطه آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش می‌دهد و به همین دلیل برای کسانی خوب است که از انزال زودرس شکایت دارند.

کرفس
کرفس خوراکی است که مزه‌ای شبیه آب دارد اما می‌تواند رابطه شما را بهبود بخشد. هر ساقه کرفس حاوی اندرواستنون و اندرواستنول می‌باشد، این دو، دو ماده شیمیایی هستند که به شما در جلب نظر همسرتان کمک می‌کند (نگران نباشید. این استروئید با استروئید اندرواستندیون متفاوت است) وقتی شما یک ساقه کرفس را می‌جوید اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می‌کنید. سپس آن‌ها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می‌آیند.

فرومون (ماده شیمیایی بودار) تحریک‌های بدنتان را بالا می‌برد و باعث می‌شود تا سیگنالهای خوشبو کننده را به بدنتان بفرستد. دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید. کرفس یک غذای کم کالری، با فیبر بالا است پس می‌توانید هرآنچه که می‌خواهید از آن بخورید. پشیمان نمی‌شوید.

بستنی وانیلی
می‌توانید تا جایی که می‌شود از آن بخورید. بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر است، کلسیم و فسفر دو ماده‌ای هستند که انرژی ماهیچه‌هایتان را تامین می‌کند و تمایلات جنسی شما را بالا می‌برد. کلسیم (۲۰۰ میلی گرم در یک کاسه) لذت زناشویی را تقویت می‌کند زیرا ماهیچه‌هایی که کنترل کننده انزال است برای گرفتگی و انقباض به کلسیم احتیاج دارد. فقط بستنی از نوع وانیلی آن را انتخاب کنید. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد زمانی که مرد‌ها بوی وانیل را استشمام می‌کنند، به حالت ریلکس می‌روند، و از اضطرابشان کاسته می‌شود.

آجیل
مصرف سیگار، آلودگی هوا، و مانند این‌ها می‌توانند باعث تخریب اسپرم آقایان شود و دی ان‌ای داخل سلول‌ها را دگرگون کرده، خطرات را در تولید مثل افزایش دهد. برای جنگیدن با این آلاینده‌ها چه باید کرد؟ از آجیل استفاده کنید. آجیل‌ها یک منبع غنی از سلنیوم هستند. سلنیوم مادهٔ معدنی است که به سالم نگه داشتن اسپرم‌ها و همچنین به شناور شدن آلاینده‌ها کمک می‌کند. آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین‌ای است، آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب‌های رادیکال آزاد محافظت می‌کند.

جگر
تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد. مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید می‌باشد. مطالعات نشان می‌دهند که مردانی که روزانه به مقدار فراوانی ویتامین آ مصرف می‌کنند تعداد اسپرم‌هایشان بالا‌تر و روابط جنسی بهتری نسبت به کسانیکه ویتامین آ مصرف نمی‌کنند دارند. زمانی که ویتامین آ بدن کم می‌شود تولید اسپرم هم به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. جگر همچنین یک منبع غنی از روی است که در سلامت سیستم تناسلی نقش مهمی دارد.

هلو
پرتقال یک منبع عالی ویتامین ث است اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری است. اگر به دنبال این هستید که کاستی‌های بدنتان را جبران کنید این بسیار حائز اهیمت است. مردانی که به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمی‌کنند اسپرم‌هایی با کیفیت پایین تولید می‌کنند. مردانی که حداقل ۲۰۰ میلی گرم ویتامین ث به صورت روزانه مصرف می‌کنند اسپرمهای بیشتری تولید می‌کنند تا افرادی که ویتامین ث کمتری مصرف می‌کنند.

ویتامین ث همچنین از انبوه شدن اسپرم‌ها جلوگیری می‌کند. یک بسته تکه‌های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین ث بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد. آن‌ها را یه شیر و غلات صبحانه‌تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه‌تان ویتامین ث دارد.

صبحانه دارای غلات
آیا در امور زناشویی زود بی‌حوصله و خسته می‌شوید؟ به صبحانه‌تان دقت کنید و مطمئن شوید موادی را می‌خورید که دارای تیامین و ریبوفلاوین باشد. هر دو این ویتامین به شما کمک می‌کند تا انرژیتان را به طور موثر به کار بگیرید. این دو ویتامین برای سیستم عصبی بسیار اساسی و حیاتی است تا به طور مناسب عمل کند.

عملکرد بهتر اعصاب به معنی تحریک و لذت بیشتر هنگام روابط زناشویی است. هر قدر سنتان بالا می‌رود، بدنتان برای جذب ویتامین‌ها که به نحوه عملکرد سیستم عصبیتان کمک می‌کند زمان زیادتری لازم دارد. بنابراین لازم است که نیرو و انرژیتان را افزایش دهید. نان‌ها و غلات منبع خوبی از نیاسین هستند، نیاسین ویتامینی است که برای ترشح هیستامین ضروری است و ماده ای شیمیایی محسوب میشود که بدنتان برای‌‌ رسیدن به لذت به آن نیاز دارد.

گوشت کبابی
زمانی که احساس میکنید جذابیت‌ همسرتان کم شده روش ساده‌ای که روابطتان را پایدار کند این است که گوشت کبابی و مقداری گوشت راسته گوسفند بخورید. پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می‌برد. دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط زناشویی را بالا می‌برند.

مثلا استیک سرشار از روی است، روی یک ماده معدنی است که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به نام پرولاکتین بالا می‌برد و با تحریک مداخله می‌کند. بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) کمک می‌کند، درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می‌کند. گلوبولین ماده‌ای است که از گردش خون در ناحیه تناسلی جلوگیری کرده و توانایی جنسی مردانه را کاهش می‌دهد.

شکلات
شکلات سیاه بخورید. کاکائوی موجود در شکلات شامل متیلکسانتین است که حساسیت بدن را بالا می‌برد. شکلات همچنین شامل فنیلتیلامین است، که به مقدار بالایی تحریک کننده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي