باز شدن کاباره در هتل کادوس رشت

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 14 خرداد

باز شدن کاباره در هتل کادوس رشت

اگرشنیدید در هتل کادوس رشت کاباره باز شده تعجب نکنید!، چند روز پیش خبری مبنی بر پخش کلیپی با صدای یکی ازخواننده‌های زیر زمینی تولید شده در استان گیلان منتشر شد. وقتی کلیپ مورد بررسی قرار گرفت نکات عجیبی دیده شد.

خواننده‌ی این کلیپ غیر اخلاقی شخصی به نام آ – ز ملقب به … می باشد که با همکاری رپرهای زیر زمینی به تولید کلیپ‌هایی در سطح کلیپ‌های غربی می پرداخت و سپس توسط شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌شد.

 باز شدن کاباره در هتل کادوس رشت, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی از ابتدا با این جمله (ما به اعتماد به نفس نیاز نداریم) کار خود را آغاز کرد حالا نه تنها این خواننده‌ی زیر زمینی با اعتماد به نفس کامل در گیلان کلیپ غیر اخلاقی تولید می‌کند بلکه سرمایه‌دارِ ثروتمندِ مازراتی سوار رشت یعنی “میلاد خلیل زاده” نیز رسما از این کلیپ پشتیبانی و شخصاً در آن ایفای نقش نموده است.

نکته‌ی جالب این است که وی بدون هیچگونه نگرانی شخصاً در این کلیپ غیر اخلاقی ایفای نقش نموده و در جای جای فیلم، نمادها، آرم، تصاویر و عکس‌های هتل بزرگ گیلان را به نمایش می‌گذارد و در پایان هم نامش رسماً به عنوان اولین اسم تیتراژ پایانی نمایش داده می‌شود!!! و حتی آرمی که در سر در هتل نصب شده را در قالب گردنبندی به دختر فیلم هدیه می‌دهد.

یعنی وی در واقع با کلیپی غیر اخلاقی با استفاده از خواننده‌ی زیر زمینی اقدام به تبلیغ خود و هتلش نموده است!

 الان چند روزی از این ماجرا گذشته و هنوز هیچ واکنشی از سوی نهادهای فرهنگی، قضایی و امنیتی در این خصوص صورت نگرفته است. معلوم نیست آیا قرار است این فاجعه‌ی فرهنگی هم مثل بسیاری از فجایع فرهنگی دیگر، مورد بی‌توجهی مسئولین قرار بگیرد یا اینکه بالاخره با فساد موجود در عرصه‌ی فرهنگ از یک جایی برخورد شروع می‌شود. مطمئنا اگر این برخوردها صورت نگیرد، باید منتظر فجایع فرهنگی حادتری در مملکت‌مان باشیم.

منبع: vakonesh.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي