بازیگران و داستان و زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه

قرار است سریال جدید به نام هشت و نیم دقیقه از شبکه دو پخش شود. در ادامه بازیگران و داستان و زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه را معرفی می کنیم.

بازیگران و داستان و زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه

شهرام شاه حسینی، تصویربرداری «هشت و نیم دقیقه» را در شمال کشور ادامه می‌دهد.

ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» در روزهای پایانی هفته، در شمال کشور دنبال می‌شود.

سریال «هشت و نیم دقیقه» به تهیه کنندگی بهروز مفید کار خود را به کارگردانی شهرام شاه حسینی از تیرماه سال جاری آغاز کرد و تا اوایل آبان ماه با گروه بازیگری و لوکیشن های متعدد داخلی و خارجی ادامه خواهد داشت.

بازیگرانی چون: سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، سیامک اطلسی، الهه حصاری، مزدک رستمی، فرناز رهنما، طوفان مهردادیان، بهرام ابراهیمی و… دراین مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«هشت و نیم دقیقه» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. پیش بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

سریال «هشت و نیم دقیقه» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید و بازنویسی فیلمنامه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،آقای پایدار) قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه