بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده مشخص شدند

تاريخ : 5 اسفند

در این مطلب به معرفی بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده می پردازیم

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین ۱۵هزار ویدیوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های هومن سیدی انتخاب شده‌اند.

کارگردان : هومن سیدی     تهیه‌کننده :  سعید سعدی   نویسنده:  هومن سیدی
بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده :  نوید محمدزاده -فرهاد اصلانی -فرید سجادی حسینی-مرجان اتفاقیان-نوید پورفرج-نازنین بیاتی-

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم فجر ۹۶ شد

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده مشخص شدند, پورتال خبری فرهنگی گهر

هومن سیدی اوایل بهار۹۶ ساخت پنجمین فیلم بلند خود را کلید خواهد زد.

این روزها مراحل پیش‌تولید این فیلم با نام «مغزهای کوچک زنگ‌زده» طی می‌شود و تاکنون حضور حامد بهداد و نوید محمدزاده در این فیلم قطعی شده است.
برپایه این گزارش، بهداد و محمدزاده در این فیلم نقش دو برادر را بازی خواهند کرد.

گفتنی است، هومن سیدی برای تکمیل بازیگران این اثر برای ایفای نقش کاراکترهای این فیلم به‌دنبال انتخاب چندین بازیگر زن و مرد با میانگین سنی پنجاه تا هفتادسال، تعدادی بازیگر جوان زن با سن‌هایی بیست تا ۲۴سال و چند بازیگر پسر۱۰ تا ۱۴سال است.

سیدی نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش را با حضور در فیلم «یک تکه نان» در کنار رضا کیانیان تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد.

برای بازی در نقش اصلی «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی انتخاب شد. این فیلم‌ اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او به‌عنوان کارگردانی متفکر شد و سیدی هم با حضور در این فیلم، کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. در کارنامه هنری سیدی بازی در سریال «راه بی‌پایان» ساخته همایون اسعدیان و تله‌فیلم «سایاب» محمدعلی سجادی به چشم می‌خورد(سایاب به‌معنی سایه و آب بر مبنای فیلمنامه‌ای از بهرام توکلی است). البته سیدی تجربه‌های حرفه‌ای هم در عرصه تئاتر داشته است.

این کارگردان جوان سینمای ایران تاکنون فیلم‌هایی با نام‌های، «خشم و هیاهو»، «‌اعترافات ذهن خطرناک من»، «سیزده» و «آفریقا» را در پرونده کارگردانی خود دارد که نویسنده همه این فیلم‌ها نیز خود سیدی بوده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي