بازگشت گرد و غبار ها به تهران

بازگشت گرد و غبار ها به تهران

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور : طی دو روز آینده در استانهای واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های البرز کاهش نسبی دما، ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
بازگشت گرد و غبار ها به تهران

به گفته وی، در روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: در بعد ازظهر سه شنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استانهای تهران، البرز، قم، قزوین، سمنان، شمال اصفهان، شمال مرکزی و یزد پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران فردا چهارشنبه نیمه ابری و درپاره‌ای نقاط غبارمحلی در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 15و 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنج‌شنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در شهرهای جنوبی بادوگردوخا ک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 13 و 23 درجه خواهد رسید.

منبع: isna.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه