اپل و سامسونگ بر سر میز حل اختلاف

به گزارش گــهــر به نقل از فارنت، نبرد طولانی مدت اپل و سامسونگ، همه را از جمله کاربران این دو برند، اصحاب رسانه و حتی دادگاه‌های آمریکا را خسته کرده است و روزی نیست که خبری از جدال این دو شرکت در دنیای وب منتشر نشود.

اپل و سامسونگ بر سر میز حل اختلاف, پورتال خبری فرهنگی گهر

به همین دلیل قاضی لوسی دادستان آمریکایی از مدیران ارشد هر دو شرکت خواسته است تا در طی یک نشست به حل و فصل این موضوع برای همیشه بپردازند.

مدیران اجرایی این دو شرکت شامل تیم کوک از اپل و هی‌سونگ‌جو از سامسونگ نیز توافق کرده‌اند که در دادگاه سان‌فرانسیسکو یکدیگر را ملاقات و به حل و فصل اختلافات خود در طی ۹۰ روز آینده بنشینند که در این جلسه نیز قاضی اسپرو به عنوان ناظر و میانجی حضور خواهد داشت.

اپل و سامسونگ در این مورد بیانه‌های مشابهی نیز منتشر کرده و به صورت ضمنی خرسندی خود را از تشکیل چنین جلسه حل اختلاف با میانجیگری قاضی اسپرو اعلام کرده‌اند.

البته این دو شرکت توافق کرده‌اند که در جلسه حل اختلاف شرکت کنند و این بدان معنی نیست که مشکلات بین آنان برای همیشه حل خواهد شد همانطور که پیش از این بین اوراکل و گوگل نیز جلسه‌ای مشابه برگزار شد و البته مشکلاتشان حل و فصل نشد و همچنان درگیر دادگاه‌های آمریکا هستند.

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي